موسسه ضریح آفتاب بستر رشد و تعالی آموزش و پرورش را فراهم می کند

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در مراسم افتتاح دفتر مرکزی موسسه فرهنگی هنری انتشاراتی ضریح آفتاب توس گفت: این موسسه بستر رشد و تعالی و کمک به حوزه های مختلف اموزش و پرورش به ویژه حوزه پرورشی را فراهم می کند.

کد مطلب: ۶۷۴۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی علیرضا کاظمی گفت: اموزش و پرورش با وسعت فعالیت ها و حجم عملیاتی که در حوزه فرهنگی و هنری و انتشاراتی دارد ضرورت دارد موسسه ای چون موسسه فرهنگی و هنری ضریح افتاب ایحاد می شد. با این موسسه رویکرد های فرهنگی و اموزشی اموزش و پرورش را به دل جامعه می بریم.
وی ادامه داد: سیاست اموزش و پرورش بر استفاده از ظرفیت های درون سازمانی و ایجاد چنین ظرفیت هایی است. در همه حوزه های اموزش و پرورش در بدترین فضای مالی این نهاد بهترین فعالیت هارا داشته است.

وی اظهار کرد: امروز شاهد تحقق یکی از ظرفیت های مهم اموزش و پرورش در حوزه فعالیت های فرهنگی و هنری و انتشاراتی هستیم. این موسسه بستر رشد و تعالی و کمک به حوزه های مختلف اموزش و پرورش به ویژه حوزه پرورشی را فراهم می کند.

کاظمی افزود: امروز یک نقطه عطف در موسسه ضریح آفتاب ایجاد شد اینها کار های ماندگاری است که در همه بخش ها انجام شده است ما باید ظرفیت سازی کنیم و از امکانات خودمان بهینه استفاده کنیم.
وی گفت: این ساختمان امروز یک اعتبار به اموزش و پرورش داد و اینها است که به فرهنگیان منزلت میدهد. امروز این موسسه علاوه بر افزودن ظرفیت دیگری به اموزش و پرورش استان بر منزلت فرهنگیان هم می افزاید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار