افتتاح دفتر مرکزی موسسه فرهنگی و هنری ضریح آفتاب توس

دفتر مرکزی موسسه فرهنگی و هنری و انتشاراتی ضریح آفتاب توس با حضور مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی افتتاح شد.

کد مطلب: ۶۷۴۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی براتعلی منصوریان معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در این مراسم گفت: موسسه ضریح افتاب در خصوص تولید محتوا از پشتوانه های خوب ما در اموزش و پرورش بوده است و برای فعالیت های کمک اموزشی و پرورشی تولید محتوا داشته است.
وی گفت: جشنواره نویسندگان فردا و شناسایی هزار دانش اموز با استعداد در این زمینه، برگزاری دو دوره همایش معلمین مولف که کتاب هایی در زمینه های مختلف و مورد نیاز اموزش و پرورش از جمله فعالیت های این موسسه بوده است.
منصوریان ادامه داد: برگزاری نمایشگاه کتاب در مدارس از دیگر فعالیت های موسسه است که امسال در هزار مدرسه هزار نمایشگاه کتاب برگزار می شود.

محمد رضا بهروش مدیر عامل موسسه فرهنگی و هنری ضریح آفتاب در مراسم افتتاحیه ساختمان مرکزی این موسسه اظهار کرد: این موسسه سال 1372 به ثبت رسید و تا کنون شاهد فعالیت های مختلف بوداست.

وی افزود: در این موسسه در هشت سال گذشته 1500 کتاب و در سال 95 روزی یک عنوان کتاب منتشر شد و این اتفاق مگر با همراهی آموزش و پرورش و هیئت امنا رخ نمی داد.

وی با بیان اینکه امروز شاهد بلوغ موسسه هستیم افزود: از دو سال قبل پیگیر گرفتن مجوز موسسه فرهنگی و هنری توس بودیم و امروز فعالیت خود را غیر از حوزه های انتشاراتی در حوزه های فرهنگی و هنری نیز ادامه خواهیم داد.
وی افزود: همایش های مشاوره ای و آموزشی را پیگیری خواهیم کرد. لازمه این فعالیت ها نیاز به فضا و مکان بود که این مکان زیرساخت موسسه فرهنگی و هنری توس خواهد بود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار