معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش آذربایجان غربی در گفت وگو با پانا:

برنامه ریزی ویژه ای برای هفته تربیت بدنی صورت گرفته است+روزشمار هفته

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان غربی از برگزاری افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در هفته تربیت بدنی خبرداد.

کد مطلب: ۶۷۴۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد

ولی حسینی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پانا، با اشاره به روزشمار هفته تربیت بدنی و ورزش، اظهار داشت: افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای و تجلیل از خیرین ورزشیار در نواحی دوگانه ارومیه، همزان با اولین روز از هفته تربیت بدنی در آموزشگاه شهید جهانی و هنرستان قائم ارومیه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در دومین روز از هفته تربیت بدنی با عنوان روز تربیت بدنی، پیشگیری از چاقی و ناهنجاری های قامتی، دانش آموزان نواحی دوگانه ارومیه از کانون های حرکات اصلاحی ارومیه بازدید خواهند کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گفت: در سومین روز از این هفته که با عنوان روز تربیت بدنی و ورزش همگانی با خانواده نام گذاری شده است، همایش کوهپیمایی خانوادگی در کوه سیر ارومیه و سپس شرکت در آیین سیاسی-عبادی نماز جمعه برگزار خواهد شد.

وی از اجرای زنگ ملی درس تربیت بدنی در مدارس ارومیه همزمان با چهارمین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش خبرداد و اضافه کرد: همایش دوچرخه سواری و پیاده روی همکاران ستادی نیز روز شنبه 30 مهرماه سال جاری برگزار می شود.

حسینی خاطر نشان کرد: تقدیر از خادمین و پیشکسوتان عرصه ورزش دانش آموزی و تجلیل از مدال آوران ورزش دانش آموزی و مناطق برتر در اجرای درس تربیت بدنی در ارومیه و همچنین اجرای ورزش صبحگاهی و برگزاری مسابقات ورزشی در ناحیه دو ارومیه از دیگر برنامه های پیش بینی شده به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار