معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد:

اجرای طرح معاینات فنی خودروهای دوگانه سوز در آذربایجان غربی

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: ایمنی خودروهای دوگانه سوز به همراه رفع ایرادهای فنی خودروها، علاوه بر کنترل آلایندگی خودروها در نظارت بر ایمنی و جلوگیری از حوادث احتمالی درسامانه سوخت رسانی این خودروها بسیار ضروری است.

کد مطلب: ۶۷۴۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، تقی کهوریان افزود:بر اساس ابلاغیه وزارت کشورواتحادیه سازمانهای ناوگان حمل و نقل همگانی کشور، تمامی خودروهای دوگانه سوز با بیش از 6 سال عمرآزمایشهای کنترل فنی در مراکز معاینه فنی خودروها در سراسر استان انجام می شود.
معاون امور عمرانی استاندار ادامه داد: برای انجام آزمایشات کنترلی بر مخازن گاز در خودروها نیز در استان 3 مرکز هیدرو استاتیکی در شهرهای ارومیه , خوی و مهاباد تجهیز شده اند که با مراجعه مالکین به مراکز معاینه فنی خودروهای سبک در شهرها اقدامات لازم از سوی این مراکز برای جداسازی کپسول ها و ارسال به این مراکز انجام خواهد شد.
تقی کهوریان خاطرنشان کرد:در حال حاضر بیش از 25 مرکز معاینه فنی با 30 خط کنترلی در تمامی شهرهای استان فعال هستند و براساس برنامه ریزی های انجام شده مراکزهیدوراستاتیکی هم افزایش خواهند یافت.
وی همچنین بر نظارت بر فعالیت مجتمع های خدمات بین راهی در جاده های ارتباطی استان نیز تاکید کرد و افزود:رعایت ضوابط فعالیت این مراکزدرارائه خدمات با کیفیت به مسافران ضروری است و باید از سوی مراکز نظارتی و مسئول پیگیری و نظارت شود.
معاون امور عمرانی استاندار با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته به استان از محل جرایم راهنمایی و رانندگی گفت:امسال از این محل اعتباری افزون بر 124 میلیارد ریال اختصاص یافته که با تصویب شورای هماهنگی ترافیک استان در پروژه های ساماندهی و ایمن سازی ترافیک در مناطق شهری و روستایی هزینه خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار