مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

اعضای انجمن اولیا و مربیان شهرستان های استان تهران از مرز 36 هزار گذشت

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از توسعه کیفی آموزش خانواده در کلیه مدارس شهرستان های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۶۷۴۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ضمن تشریح برنامه های ارتقا کیفی نظام پیشنهادات اولیا ،اظهار داشت : 120طرح پیشنهادی استانی مورد تایید قرار گرفته که با هدف ارتقای وضعیت آموزشی ، فرهنگی،تربیتی و مهارتی دانش آموزان شهرستان های استان تهران اجرا می شود.

فولادوند جذب 110 نفر به عنوان مدرس آموزش خانواده از طریق آزمون هماهنگ کشوری خبر داد و گفت: میزان ساعت آموزش ضمن خدمت ویژه کارکنان و مدرسان آموزش خانواده و مدیران 40 ساعت می باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ادامه داد: درحال حاضر 8 مرکز مشاوره در شهرستان های استان تهران فعال است که در آینده نزدیک 3 مرکز جدید مشاوره به تعداد آنها اضافه می شود .

این مقام مسئول از برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان در مدارس شهرستان های استان تهران خبر داد و گفت : 3 هزار و 157 مدرسه دارای انجمن اولیا و مربیان است که به همین تعداد انتخابات برگزار شده است.

فولادوند از نظارت دقیق بر سرویس های مدارس خبر داد و گفت : 38 هزار و 166 نفر دانش آموز در شهرستان های استان تهران از سرویس مدارس استفاده میکنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار