معاون پرورشی آموزش وپرورش استان زنجان خبر داد:

پیش‌بینی اعزام‌ 5 هزار دانش‌آموز زنجانی به مناطق عملیاتی طی سال‌جاری

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان اعزام‌های سال‌جاری 5 هزار دانش‌آموز استان زنجان در مناطق عملیاتی حضور پیدا کنند.

کد مطلب: ۶۷۴۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانازنجان،محمود عباسی اظهار کرد: کاروان راهیان نور همانند سال‌های گذشته به مناطق عملیاتی کشور اعزام می‌شوند.

وی افزود: در مرحله نخست دانش‌آموزان دختر استان زنجان از 22 تا 30 مهر‌ماه سال‌جاری به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه در سال‌جاری کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی استان کرمانشاه اعزام می‌شوند، خاطر نشان کرد: این در حالی است که در سال‌های گذشته این کاروان‌ها به مناطق عملیاتی کردستان اعزام می‌شدند.

عباسی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود در سال‌جاری بیش از یک هزار و 500 هزار دانش‌آموز دختر به مناطق عملیاتی اعزام شوند، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان اعزام‌های سال‌جاری 5 هزار دانش‌آموز استان زنجان در مناطق عملیاتی حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به نقش تربیتی راهیان نور در تربیت دانش‌آموزان و نسل آینده کشور گفت: در مسیر اعزام، دانش‌آموزان از برنامه‌های فرهنگی و تربیتی که توسط آموزش و پرورش اجرا می‌شود بهره‌مند می‌شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه تلاش شده تا خودروهای مناسب و نو برای حمل و نقل دانش‌آموزان استفاده شود، تاکید کرد: خودروهای مورد استفاده برای اعزام دانش‌آموزان بررسی شده و از خودروهای فاقد مشکل فنی برای رفت و برگشت دانش‌آموزان استفاده می‌شود تا حوادث تلخ جاده‌ای در این سفرها روی ندهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار