مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی مطرح کرد:

راهپیمایی سیزده آبان امسال در تاریخ ماندگار خواهد شد

اولویت های برگزاری راهپیمایی روز دانش آموز امروز در دفتر مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد مطلب: ۶۷۴۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا ازخراسان رضوی، علیرضا کاظمی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جلسه ستادهماهنگی راهپیمایی سیزده آبان که با حضور رئیس شورای هماهنگی تللیغات اسلامی استان،معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد مقدس ،نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی مشهد و جمعی از رو سای ادارات آموزش و پرورش هفت گانه مشهد برگزار شد ضمن محکومیت سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا عنوان کرد: آنچه رئیس جمهور آمریکا از خود نشان داد فرصت جدیدی پیش روی نظام اسلامی و مردم ما قرار داد و به لطف خدا راهپیمایی سیزدهم آبان امسال در تاریخ ماندگار خواهد شد.
وی خطاب به روسای ادارات آموزش و پرورش از ایشان درخواست کرد:کمیته های برگزاری راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی را در ادارات آموزش و پرورش تشکیل داده و برای ایجاد انگیزه چاره اندیشی نمایید.
کاظمی حضور با شکوه دانش آموزان و خانواده آنان و همچنین نگاه خلاقانه و نوآورانه با محوریت خود دانش آموزان را دو محور اضلی برگزاری راهپیمایی امسال برشمرد و تصریح کرد:ساز و کاری برای تجلیل از دانش آموزان ،تشکل ها و مدارسی که خلاقانه در راهپیمایی حضور پیدا می کنند اندیشیده خواهد شد.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی همچنین در خصوص حضور نشکل ها دانش آموزی عنوان کرد:در جلسه کمیته های پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان مقرر شد که هم تشکل بسیج دانش آموزی و هم تشمل های سازمان دانش آموزی با لباس فرم در این راهپیمایی حضور پیدا کنند.
وی همچنین در پایان با اشاره به لزوم ایجاد روحیه استکبار ستیزی در دانش آموزان عنوان کرد:سخنان مقام معطم رهبری و ریاست محترم جمهور می تواند در راهپیمایی روز دانش آموز متجلی گردد.
پیش از صحبت های مدیر کل، براتعلی منصوریان معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش خراسان رضوی از آمادگی کامل آموزش و پرورش و نهاد های ذیربط برای برگزاری این راهپیمایی خبر داد و گفت:گروه 300 و سیزده نفری سرود دانش آموزی آموزش و پرورش ناحیه 2در آغاز راهپیمایی امسال همسرایی نموده و بیانیه دانش آموزی توسط یکی از تشکل ها قرائت خواهد شد.
وی از مدیران و مربیان پرورشی مدارس خواست:همچون سال های ابتدایی انقلاب مدارس مطالب و شعارهای خود را روی دست بگیرند و به طور خودجوش این کار را انجام دهند و منتظر اقلام آماده نمانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار