مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

مدیران مدارس باید به فعال سازی شورای مدارس اهتمام کنند

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: مدیران مدارس باید به فعال سازی شورای مدارس در استان اهتمام داشته باشند.

کد مطلب: ۶۷۳۸۲۸
لینک کوتاه کپی شد

فریدون سید مصطفوی روز یکشنبه در گردهمایی مدیران مدارس شاهد آذربایجان غربی با مدیرکل دفتر امور شاهد و ایثار گران وزرات آموزش و پرورش افزود: همت مدیران مدارس قابل تقدیر است که از اول مهر با شور و شعف و انرژی خاصی سال تحصیلی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان شاهد و ایثارگر امانت جانبازان و شهدا هستند و مراقبت از آنها وظیفه است اضافه کرد: امسال بنا براین است که در تمامی مدارس شورای مدرسه مورد هدف باشد و از حالت بخشنامه ای خارج شود و سعی شده تا بخشنامه های کمتری به مدارس ارجاع داده شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مدیریت مسایل و اختیارات مدرسه مهم است گفت: مدیران مدارس اختیارات مدرسه را چه در مسایل تربیتی و چه در امور مالی و اموزشی و همه مسایل طوری مدیریت کنند که مدیران شهرستانی احساس نکنند کاری جا مانده و نیاز به ارسال بخشنامه است.

وی گفت: استقبال از مدارس شاهد در بین مردم و مسوولین بالاست و این موجب می شود تا مسولیت مدیران افزایش یابد.

سید مصطفوی اظهار کرد: برآورده کردن انتظارات اولیا دانش آموزان از این مدارس مد نظر باشد چرا که دانش آموزان مدارس شاهد امانت شهدا و ایثارگران می باشند.

وی اضافه کرد: خروجی های این مدارس در کارنامه های اخلاقی، تربیتی و آموزشی دانش آموزان خلاصه می شود و همت مستمر در زمینه حفظ حرمت این مدارس لازم است.

سید مصطفوی بیان کرد: عنوان مدرسه شاهد عنوان بسیار مهم و مدیریت این مدارس با سایر مدارس بسیار متفاوت است و این عنوان مسوولیتی سنگین بر دوش معلمان و مدیران در این مدارس نهاده است.

وی با بیان اینکه حجاب برتر چادر است و ما به این حجاب می بالیم گفت: مسوولان در این زمینه دانش آموزان را تشویق کنند و با آنها با سعه صدر و خوشرویی برخورد کنند تا آنها از فضا لذت برده و مسوولان مدرسه را الگوی قرار دهند.

این گردهمایی به مدت یک روز با حضور 80 نفر از مدیران استانی مدارس شاهد برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار