دبیر فدراسیون هندبال در گفت و گو با پانا:

با شرایط فعلی بهترین مربی جهان هم می‌آمد کاری از پیش نمی‌برد

محمدرضا رجبی از انتخاب سرمربی خارجی جدید تیم ملی هندبال ایران در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

کد مطلب: ۶۷۳۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا رجبی در گفت و گو با پانا درباره شرایط تیم ملی هندبال گفت: در حال مذاکره هستیم تا بهترین مربی را برای تیم ملی هندبال انتخاب کنیم و امیدواریم که بتوانیم هرچه زودتر تا قبل از مسابقات کاپ تونس سرمربی خارجی تیم را انتخاب کنیم. کمتر از چهارماه دیگر تا رقابت های قهرمانی آسیا زمان باقی نمانده و متاسفانه هندبال ایران در همه این سال ها با بی برنامگی هایی که داشت در رقابت های قهرمانی اسیا دوره قبل پنجم شد و دستش از حضور در مسابقات قهرمانی جهان کوتاه ماند. ما امسال نمی خواهیم آن شرایط پیش بیاید و در تلاش هستیم تا بهترین سرمربی را انتخاب کنیم.

رجبی در پاسخ به اینکه انتخاب سرمربی برای تیم ملی دیر نشده، عنوان کرد: بله دیر شده است، اما متاسفانه شرایط اینطور رقم خورد. ما حتی اگر بهترین مربی جهان را هم جذب کنیم با شرایط فعلی کاری از پیش نمی برد؛ چرا که یازده لژیونر هندبال در تیم های دیگر مشغول هستند و ما عملا نمی توانستیم مربی بیاوریم چون بازیکن نداشتیم.

وی در پاسخ به اینکه وضعیت هندبال با ریاست رحیمی چطور پیش می رود، عنوان کرد: خدا را شکر در این مدت واقعا شرایط سختی پشت سر گذاشتیم، بدهی های کلان سال های گذشته تا حدودی پرداخت شد اما همچنان هست و نیاز به کمک داریم، لیگ ما امسال برخلاف سال های گذشته با قدرت در حال برگزاری است و در سطح قابل قبولی برگزار می شود. امیدواریم بحث سرمربی تیم هم به همین زودی مشخص شود.

رجبی در پاسخ به اینکه با استعفای رحیمی موافقت شد،اعلام کرد: به دلیل شرایط سختی که در فدراسیون بود او خودش اصرار داشت که از فدراسیون برود اما وزارت هنوز با استعفای او موافقت نکرده است، البته در این مدت او در فدراسیون کارها را دنبال می کرد اما همانطور که گفتم ما در فدراسیون نیاز به حمایت داریم چرا که بی برنامگی ها و بدهی های قبلی این فدراسیون واقعا شرایط را برای نه تنها رحیمی بلکه هر کس دیگر سخت می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار