آرمان موسی پور در گفت و گو با پانا:

ساخت موسیقی سریال «هاتف» ادامه دارد

آرمان موسی پور از ادامه داشتن ساخت موسیقی سریال «هاتف» به تهیه کنندگی نعمت چگینی و کارگردانی حسین یاری که این روزها از شبکه یک سیما در حال پخش است خبر داد.

کد مطلب: ۶۷۳۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد

آرمان موسی پور آهنگساز در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا، گفت: همزمان که این سریال از شبکه یک سیما در حال پخش است مشغول ساخت موسیقی قسمت های بعدی آن هستیم و قسمت به قسمت پیش می رویم. متاسفانه طبق معمول همیشه که دیر به سراغ آهنگساز می روند در این کار نیز با کمبود زمان مواجه شدیم و با عجله مشغول ساخت موسیقی و رساندن آن به قسمت های آماده پخش هستیم.

وی افزود: موسیقی این سریال ارکسترال است که از همان ابتدا موسیقی را برای ارکستر نوشتم و تیتراژ پایانی هم بی کلام ساخته شد. سازهای شاخص آن به غیر از سازهای ارکستر که زهی هستند، ویولن، ویولنسل، تار و نی هستند که به صورت سولو اجرا شده اند به همراه آواهایی که خانم ژیوار شیخ الاسلامی زحمت کشیده اند همراهی کردند.

این آهنگساز تصریح کرد: زمان کافی نداشتن برای ساخت موسیقی شرایط سختی را برای آهنگساز ایجاد می کند؛ هم به کار لطمه می زند و هم سبب می شود آن چیزی که آهنگساز دوست دارد ایجاد کند و با داشتن زمان بیشتر به آن برسد، به صورت کامل اتفاق نیفتد.

گفتنی است؛ مجموعه تلویزیونی «هاتف» به کارگردانی داریوش یاری، از جمله سریال هایی است که برای پخش در ایام محرم درنظر گرفته شد و بازیگرانی چون؛ کمند امیر سلیمانی، زیبا بروفه، سید مهرداد ضیایی، بهزاد خداویسی، مریم بوبانی، کمند امیرسلیمانی، حمید گودرزی، محمد حاتمی، شهرام قائدی، محمد فیلی، کاظم بلوچی، مریم کاویانی و الهه حسینی در این سریال ایفای نقش می کنند.
در خلاصه داستان سریال آمده است: در روز عاشورا، ابراهیم در کربلا بر اثر حمله قلبی می‌میرد. دخترش ریحانه پیگیر آخرین گفته ناتمام پدر می‌شود. این پیگیری ریحانه را رو در روی خانواده و زندگی زناشویی‌اش قرار می‌دهد، اما ریحانه اعتقاد دارد که عدالت نمی‌تواند پشت در خانه آدم جا بماند ...

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار