استاندار البرز در مراسم اعزام دانش آموزان به راهيان نور :

امروز ازکسانی که یادوخاطره شهدا را به مایادآوری می کنند،میزبانی میکنیم

استاندار البرز در مراسم اعزام دانش آموزان به راهيان نور كه با حضور سردار فضلي و معاونت پرورشي و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در سپاه امام حسن مجتبي برگزار شد اظهار كرد: امروز از کسانی که یاد و خاطره شهدا را برای ما یادآوری می کنند، میزبانی می کنیم.

کد مطلب: ۶۷۳۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز از محمدعلی نجفی امروز در مراسم متمرکز اعزام دانش آموزان کشور به اردوی راهیان نور که به میزبانی استان البرز برگزار شد، با یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: امروز از کسانی که یاد و خاطره شهدا را برای ما یادآوری می کنند، میزبانی می کنیم.
استاندار البرز اظهار كرد با اینکه دولت دوازدهم به حضور و مشارکت در ستاد اقتصاد مقاومتی در راستای تحقق اهداف این مهم، خود ملزم می‌داند، عنوان داشت: کار در راستای اقتصاد مقاومتی، موجب پیشرفت کشور و جامعه می‌شود.

وي ادامه داد استان البرز امروز با حضور دانش‌آموزان متقاضی شرکت در اردوی راهیان نور، نورانی تر شده است، افزود: این دانش آموزان با عزم و اراده ای الهی در این مراسم شرکت کرده‌اند.

وی در پايان اظهاركرد با اعلام اینکه در کنار سپاهیان و بسیجیان از سرزمین اسلامی خود دفاع می کنیم، خاطرنشان کرد: امروز نیز مانند هشت سال دفاع مقدس در مقابل استکبار جهانی می ایستیم و به حرف‌های بیهوده آن‌ها پاسخ خواهیم داد، ما ملت ایران با وحدت و یکپارچگی در صحنه های دفاع از نظام به تبعیت از فرمانده کل قوا بر می‌خیزیم و در مقابل استکبار جهانی ایستادگی می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار