افشانی به پانا خبر داد

ورود اطلاعات 894 هزار دانش آموز در سیستم سناد

مدیرکل دفتر متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش از ورود اطلاعات 894 هزار دانش آموز در سیستم سناد خبر داد و گفت: با وجود بحث تغییر شاخه و رشته، 2 هزار و 140 دانش آموز از شاخه نظری به شاخه فنی و حرفه ای رفته اند.

کد مطلب: ۶۷۳۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد

قربانعلی افشانی در گفت و گو با پانا، اظهار کرد: اگر دانش آموزی در پایان پایه دهم متوجه شد که علاقمند به ادامه در شاخه و رشته خود نیست آموزش و پرورش این فضا را مهیا کرده است تا تغییر شاخه یا رشته دهد و در سال تحصیلی بعد پایه یازدهم را در شاخه یا رشته دیگری تحصیل کند.

وی ادامه داد: پیش بینی شده است دانش آموزانی که به شاخه خود علاقه ندارند از شاخه نظری به شاخه فنی و حرفه ای یا کاردانش و یا از شاخه فنی و حرفه ای و کاردانش به شاخه نظری بروند.

افشانی با بیان این که حدود 40 دانش آموز تکرار پایه داشته اند، افزود: 2 هزار و 140 دانش آموز از شاخه نظری به شاخه فنی و حرفه ای رفته اند.

مدیرکل دفتر متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش گفت: طبق آخرین آمار اطلاعات 894 هزار دانش آموز وارد سیستم سناد شده است.

وی همچنین در مورد علت ثبت ناقص اطلاعات دانش آموزان در سامانه سناد، اضافه کرد: اطلاعات تعدادی از دانش آموزان که هنوز وارد سامانه نشده است به دلیل کامل نبودن مدارک آن ها، ترک تحصیل دانش آموزان، وارد نشدن اطلاعات در سامانه از طریق مدرسه و مواردی از این قبیل است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار