شروع فعالیت رسانه تعاملی وزارت آموزش و پرورش:

دوره آموزشی اردوهای راهیان نور ویژه عوامل اجرایی و دانش آموزان

به منظور ارتقای ایمنی و استانداردهای ارودهای راهیان نور دانش آموزی، وزارت آموزش و پرورش دوره آموزشی در قالب فیلم در بستر شبکه اینترنت برگزار می کند.

کد مطلب: ۶۷۳۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، از نگاه وزيرآموزش و پرورش ايمني، مهم‌ترين دغدغه در موضوع اردوهاست، که امیدواریم با مشاهده فیلمهای آموزشی از سوی عوامل اجرایی و دانش آموزان شرکت کننده در اردوهای راهیان نور، شاهد هیچ گونه حوادث ناگواری نباشیم.

این دوره آموزشی توسط اساتیدی مجرب از مجریان برگزاری اردوها، اورژانس کشور و پلیس راهور آماده گردید و مهمترین نکات درباره ایمنی و سلامت در طول برگزاری اردوها بر اساس استانداردها و تجربیات سالهای گذشته به عوامل اجرایی و دانش آموزان عزیز آموزش داده می شود.

چهاربند رییس مرکز برنامه ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات در این خصوص گفت: همکارانی که در آزمون دوره آموزشی موفق به گذراندن دوره شوند 6 ساعت آموزش ضمن خدمت( تخصصی) در سامانهltms با عنوان «قوانین، آئین نامه و مقررات در ایمن برگزار کردن اردوهای راهیان نور دانش آموزی» برای آنان منظور می شود.

وی همچنین در خصوص راه اندازی رسانه تعاملی وزارت آموزش و پرورش اعلام داشتند که بنا به دستور وزیر قصد داریم با بهره مندی از این رسانه ضمن تقویت و گسترش ارتباط ستاد با مدارس و مناطق، بخش قابل توجهی از آموزشها را با این روش ارایه دهیم، این رسانه از زیر ساختهای مناسب سخت افزاری و نرم افزاری مناسب برخوردار است و امیدواریم که در اولین تجربه کاری این سامانه سربلند باشیم.

ضمناً سامانه ثبت نام عوامل اجرایی به آدرس: http://ltms.medu.ir و سامانه تعاملی وزارت آموزش و پرورش به آدرس: http://emooc.medu.ir قابل دسترس همکاران و دانش آموزان عزیز است. زمان برگزاری آزمونها متعاقباً به اطلاع خواهد رسید.

همچنین اداره کل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده است، باتوجه به تولید فیلم های آموزشی -توجیهی ضوابط وارتقاء سطح ایمنی در برگزاری اردوهای راهیان نور، ویژه عوامل اجرایی ودانش آموزان وبارگذاری آن در سامانه تعاملی و ضرورت گذراندن این دوره توسط کلیه مدیران، مربیان و عوامل اجرایی و دانش آموزان شرکت کننده در اردو های راهیان نور، تاکید می شود همکاران ضمن دانلود فیلم های آموزشی، برنامه ریزی لازم رابرای پخش آن قبل وحین برگزاری اردو به عمل آورده ونسبت به آموزش و توانمند سازی باپخش فیلم در طول مسیر دراتوبوس ها ومحل های اسکان اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار