مدیر کل بوشهر:

ارتقای کیفیت در مدارس و مراکز غیردولتی داریم

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مدارس و مراکز غیردولتی نسبت به قبل کیفیت بهتری دارند.

کد مطلب: ۶۷۳۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، ناصر کرمی در نشست گردهمایی کارشناسان و ناظرین امور مشارکت های مردمی استان اظهار کرد: آموزش و پرورش استان از مدارس و مراکز غیردولتی حمایت می کند و در تمامی مراحل با آنان همراه است.

کرمی افزود: باید از کم توجهی به بخش غیردولتی پرهیزشود و کیفیت بخشی در مدارس غیردولتی باید افزایش یابد و این مدارس نسبت به قبل کیفیت بالاتری پیدا کند.

وی تصریح کرد: امسال مدارس و مراکز غیردولتی نسبت به قبل کیفیت بهتری دارند و تقاضا برای ثبت نام در این گونه مدارس بیشتر شده است و این مدارس حرفی برای گفتن دارند که این رویه بیشتر در مدارس ابتدایی این مجموعه به چشم می آید.

کرمی عنوان کرد: فضاهای آموزشی مدارس غیردولتی اندک هستند یا شکل مطلوبی ندارند که امسال نسبت به قبل باز وضعیت بهتری دارد ولی نیاز است آموزش و پرورش استان در این قسمت بیشترین همکاری را با موسسان داشته باشد و برای موسسان مدارس و مراکز غیردولتی تسهیلاتی در نظر بگیریم تا این فضای آموزشی بهبود یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: کارشناسان مشارکت های مردمی شهرستان ها و مناطق، نماینده مشارکت های مردمی استان در شهرستان هستند، با تفویض اختیار به شهرستان ها صدور مجوز لازم و دیگر اقدامات مدارس و مراکز غیردولتی در شهرستان انجام می شود.

کرمی در پایان افزود: پیشرفت های بسیارخوبی در مدارس و مراکز غیردولتی داشتیم و این نوید ساخت مجتمع های غیردولتی را در آینده می دهد و نظارت بر همه ی مدارس در جهت کیفیت بخشی ضروری است ،مدرسه مانند یک موجود زنده است که توقف آن مانند گرفتن حیات از آن است ولی نظارت وظیفه ی ماست تا مدارس بهترین خروجی را داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار