امین زاده:

وضعیت وزارت علوم تا چند روز آینده تعیین تکلیف می‌شود

مشاور رئیس‌جمهوری با تاکید بر اینکه همه گزینه‌ها برای تصدی وزارت علوم وضعیت مشابه دارند، گفت از هیچ گزینه‌ای برای وزارت علوم برنامه‌ای دریافت نشده است. امیدواریم وضعیت وزارت علوم تا چند روز آینده تعیین تکلیف شود.

کد مطلب: ۶۷۱۴۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، الهام امین‌زاده در حاشیه مراسم آغاز سال تحصیلی جدید که امروز با حضور رئیس‌جمهوری در دانشگاه تهران برگزار شد، در خصوص انتخاب خود به عنوان یکی از گزینه‌های وزارت علوم گفت: چند گزینه برای معرفی به عنوان وزیر علوم مطرح است که در این زمینه آقای رئیس‌جمهوری باید تصمیم بگیرند و در این راستا تا چند روز آینده وضعیت وزارت علوم تعیین تکلیف می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: همه گزینه‌ها برای انتخاب وزیر علوم وضعیت مشابهی دارند اما به طور کلی از هیچ گزینه‌ای به طور جدی برنامه برای تصدی وزارت علوم گرفته نشده است.

امین زاده تاکید کرد: رئیس جمهور برای وزارت علوم دنبال گزینه‌ای هستند که سوابق علمی، آموزشی و قانونگذاری نیز داشته باشند و در عین حال مطالبات زنان را نیز پاسخ بدهند که این مطالبات به صورت کمپین نیز درآمده، اما من معتقد هستم مسئله کمپین نباید پیگیری شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: موضوع انتخاب وزیر علوم برای رئیس جمهوری بسیار مهم است و بنده نیز چون در دولت حضور داشته‌ام می‌توانم در حوزه آموزش عالی نیز کمک کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار