مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان:

افزایش 12 درصدی مصرف بنزین در ایام تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان با بیان اینکه امسال در تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی 6 میلیون و 220 هزار لیتر بنزین در استان زنجان مصرف شده است، گفت: یزان مصرف این فرآورده سوختی بنزین امسال در مدت مشابه سال گذشته یک رشد 12 درصدی داشته است.

کد مطلب: ۶۷۱۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد
محمود آقامحمدیان در گفت و گو با خبرنگار پانا از زنجان با اشاره به میزان مصرف فرآورده های نفتی بخش حمل و نقل در 5 روز تعطیلات ایام عاشورا و تاسوعای حسینی امسال در استان زنجان، اظهار کرد: میزان مصرف بنزین سالجاری در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل از یک رشد 12 درصدی برخوردار بود.
وی با بیان اینکه در دوره زمانی 6 تا 10 مهر ماه سالجاری و همزمان با ایام تعطیلات ماه محرم میزان مصرف بنزین در 6 میلیون و 220 هزار لیتر بوده است، افزود: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل با مصرفی در 5 میلیون و 545 هزار لیتر نشان از یک رشد 12 درصدی دارد.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان با اشاره به روند مصرفی نفتگاز بخش حمل و نقل در این ایام، بیان کرد: میزان مصرف سالجاری 4 میلیون و 570 هزار لیتر و مدت مشابه سال قبل 5 میلیون و 280 هزار لیتر بوده که این میزان مصرف حاکی از یک کاهش 13 درصدی مصرف دارد.
آقامحمدیان با اشاره به رشد 12 درصدی مصرف بنزین در ایام عاشورای حسینی، عنوان کرد: استقبال هموطنان از حضور در دسته های عزاداری حسینه اعظم و زینبیه اعظم استان را می توان یکی از عوامل رشد مصرف سوخت تلقی کرد.
وی از افزایش 16 درصدی مصرف نفتگاز در تابستان امسال خبر داد و گفت: میزان مصرف این فرآورده در سال‌جاری 236 میلیون و 750 هزار لیتر و در مدت مشابه سال گذشته 202 میلیون و 940 هزار لیتر بوده است.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان با بیان اینکه مصرف نفت سفید سال گذشته استان زنجان 20 میلیون و 600 هزار لیتر بوده است، اظهار داشت: در تابستان امسال 7 میلیون و 360 هزار لیتر از این فرآورده نفتی در استان زنجان مصرف شده و میزان مصرف این فرآورده در مدت مشابه سال گذشته 5 میلیون و 300 هزار لیتر بوده است.
آقامحمدیان با بیان اینکه 190 میلیون و 920 هزار لیتر بنزین در تابستان امسال توسط هم‌استانی‌های زنجانی مصرف شده است، افزود: میزان مصرف گاز CNG در سال‌جاری 13 میلیون و 530 هزار متر مکعب بوده است، در حالی که این فرآورده در مدت مشابه سال گذشته 12 میلیون و 490 هزار مترمکعب بوده است.
انتهای پیام/خ

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار