همایش سرگروه های صالحین بسیج فرهنگیان ناحیه یک قم برگزار شد

همایش مربیان و سرگروه های حلقه های صالحین بسیج فرهنگیان ناحیه یک آموزش و پرورش قم، روز پنجشنبه 13 مهر در سالن اجتماعات ناحیه برگزار شد.

کد مطلب: ۶۷۱۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قم، در همایش مربیان و سرگروه های حلقه های تربیتی صالحین کانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی ناحیه یک آموزش و پرورش قم، «احمد طهماسبی» نویسنده کتابهای تربیتی و کارشناس مسائل خانواده طی سخنانی به موضوع تهاجم فرهنگی و مصادیق آن در جامعه اشاره کرد.

وی با اشاره به بازخوردهای حضورش در همایش های مشابه از سوی دانش آموزان، معلمان و خانواده ها در استان های مختلف، خاطرنشان کرد: در موضوع تربیت به سه موضوع آموزش، دانش و روش نیازمندیم و باید در این حوزه ها تبحر لازم را پیدا کنیم.

طهماسبی همچنین تاکید کرد: برای نهادینه شدن موضوع تربیت در بین جوانان و نوجوانان باید به چهار «میم» منزل، مدرسه، مسجد و مسئولان توجه ویژه کرد و کارکرد و نقش هر یک را بخوبی شناخت.

وی با تاکید بر نقش کلیدی مادران در تربیت فرزندان عنوان کرد: مراقبت و اثربخشی مادران هست که می تواند فرزندانی همچون شهید حججی را تحویل جامعه بدهد.

مباحث تربیتی مطرح شده، مورد استقبال گسترده معلمان حاضر قرار گرفت و مقرر شد چنین همایش هایی در سطوح گسترده تر برای عموم علاقمندان فرهنگی در سطح دانش آموزان، معلمان و خانواده ها برگزار شود.

در ابتدای این همایش که با حضور محمدرضا شکوریان مسئول سازمان بسیج فرهنگیان قم برگزار شد، عبدالله صادقخانی مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی ضمن ارائه گزارشی از تشکیل حلقه های تربیتی صالحین بسیج فرهنگیان ناحیه یک، سازماندهی مجدد حلقه ها، ارائه مباحث ضروری، تکمیل فرم های مربوطه و بازرسی های دوره ای را مورد تاکید قرار داد.

این مراسم با نوحه خوانی و عزاداری مصیبت شهادت سیدالشهدا(ع) و قرعه کشی تسهیلات قرض الحسنه همراه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار