مدیر کل کمیته امداد فارس در گفت و گو با پانا:

3میلیارد و700 میلیون تومان اهدایی اهالی فارس درمرحله اول جشن عاطفه ها

مدیر کل کمیته امداد فارس گفت: مردم نوع دوست استان فارس در مرحله اول جشن عاطفه ها 3 میلیارد و 742 میلیون تومان به جشن عاطفه ها کمک کردند.

کد مطلب: ۶۷۰۶۷۸
لینک کوتاه کپی شد

محمد بذرافشان در گفت و گو با خبرنگار پانا فارس با اشاره به کمک های مردم فارس در مرحله اول جشن عاطفه ها ضمن تشکر و قدردانی از حضور پر شور مردم استان فارس در مرحله اول جشن عاطفه ها، افزود: دو میلیارد و 360 میلیون تومان از کمک های مردم استان نقدی و کالا بوده است که این کمک ها در حال توزیع بین دانش آموزان است .

مدیرکل کمیته امداد استان فارس با بیان اینکه در مرحله اول جشن عاطفه ها 600 پایگاه در سراسر استان کمک های مردمی را دریافت کردند، افزود: مرحله دوم جشن عاطفه ها 19 مهر همزمان با سراسر کشور درچهار هزار و 50 مدرسه استان فارس نیز برگزار می شود .

بذرافشان با اشاره به اینکه هم اکنون 21 هزار دانش آموز وچهار هزار و 620 دانشجو در استان فارس از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند، بیان کرد: 750 هزار پاکت ویژه جشن عاطفه ها بین دانش آموزان مدارس استان توزیع شده است تا کمک های خود را به دانش آموزان نیازمند اهدا کنند .

وی در خصوص کمک های مردم فارس در سال 95 گفت: فارسی های نوع دوست در سال 95 هشت میلیارد و 100 میلیون تومان به جشن عاطفه ها کمک کردند که پنج میلیارد و 600 میلیون تومان آن ویژه مدارس و دو میلیارد و 100 میلیون تومان آن نیز متعلق به پایگاه های کمیته امداد بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار