مسئول سازمان بسیج طلاب گلستان

تربیت سگ به جای فرزند یک فاجعه است

امروزه سگ های خانگی جای فرزند آوری و تشکیل خانواده را گرفته است این یک زنگ خطر و فاجعه ای است که خانواده ها را تهدید می کند.

کد مطلب: ۶۷۰۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان گلستان،حجه الاسلام والمسلمین علیرضا ریاحی اظهار کرد: اهمیت تبلیغ به خصوص در زندگی امروزه بیش از پیش حائز اهمیت است، مبلغین دینی ما و چهره های فرهنگی از هر ابزاری باید در این راه استفاده کرده تا اهمیت دین اسلام و زندگی اسلامی را به همگان بفهمانند.

مسئول سازمان بسیج طلاب گلستان تصریح کرد: فضای مجازی یک فرصت خوبی است برای تبعیین جایگاه دینی و معنوی، مبلغین ما نباید از ظرفیت فضای مجازی غافل شوند، متاسفانه طلاب ما آنطوری که باید در این فضا ایجاد روشنگری نمی کنند.

وی افزود: مبلغینی که دارای تربیون هایی هستند باید روشنگری کنند و فرهنگ صحیح زندگی کردن را به مردم بیاموزند، امروزه سگ های خانگی جای فرزند آوری و تشکیل خانواده را گرفته است این یک زنگ خطر و فاجعه ای است که خانواده ها را تهدید می کند.

ریاحی با بیان اینکه نباید از عاشورا و امام حسین(ع) خاطره گویی کنیم تاکید کرد: احترام این امام به خانواده یکی از درس های بزرگ عاشورا بوده است، این رفتار آن حضرت باید درس عبرتی برای ما باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: امروزه احترام در خانواده ها از بین رفته است و قبح شکنی رواج پیدا کرده، احترام به خانواده و رفتار مناسب زوجین یکی از کلید واژه های خوب زندگی است.

مسئول سازمان بسیج طلاب استان گلستان خاطر نشان کرد: هر سال نسبت به سال قبل افزایش آمار طلاق را شاهد هستیم این یک زنگ خطری است برای خانواده ها، آموزش مدیریت در خانواده و بیان معارف الهی و زندگی اسلامی از وظایف محوله مبلیغن است.

کارشناس امور خانواده با بیان این مطلب که انتخاب نادرست و عدم ارتباط صحیح بین زوجین دو عامل بزرگ طلاق است متذکر شد: نبود آموزش های لازم برای زوجین قبل از ازدواج و بعد از ازدواج حلقه مفقوده ای است که باید به آن اهمیت داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار