آغاز فصل جدیدی از همکاری های شهرداری مشهد و آموزش و پرورش خراسان رضوی

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید مدیر کل ،معاونین پشتیبانی و هماهنگی،مشاور مدیر کل،رئیس نمایندگی صندوق ذخیره فرهنگیان در استان و رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی با شهردار مشهد دیدار و گفتگو کردند.

کد مطلب: ۶۶۸۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، علیرضا کاظمی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این دیدار که در محل دفتر شهردار مشهد برگزار شد ضمن ابراز خرسندی از اتفاقات مثبت و متفاوت حوزه شهرداری نسبت به سال گذشته در ابتدای سال تحصیلی ،شهردار جدید مشهد را شخصیتی اجرایی و دارای سلایق خوب توصیف کرد و گفت:رویکرد فرهنگی شهردار مشهد در برگزاری نشست خبری در مدرسه ابتدای آغاز به کار حرکتی خوب و پسندیده بود و من معتقدم این حرکت یک حرکت اعتقادی است و ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد:نقاط مشترک بسیار زیادی بین شهرداری و آموزش و پرورش موجود است و ظرفیت هایی که می تواند در حوزه های مختلف بکارگیری شده و به ارتقا این نقاط مشترک کمک کند لذا ما در آموزش و پرورش استان با تمام توان و ظرفیت در خدمت شهرداری هستیم.

کاظمی ضمن ارائه پیشنهاد تشکیل دفتر همکاری های مشترک آموزش و پرورش خراسان رضوی و شهرداری مشهد تصریح کرد:فضای آموزش و پرورش خود بزرگترین رسانه است که میتواند در خدمت اقدامات فرهنگی قرار گیرد و نظرات اصلاحی و متقابل شهرداری و آموزش و پرورش برای اجرایی ساختن همکاری های مشترک فی ما بین می تواند نقشی موثر داشته باشد.

تقی زاده خامسی شهردار مشهد نیز در این دیدار نقش آموزش و پرورش را در حوزه فرهنگ سازی بی بدیل دانست و عنوان کرد:هیچ از کارهای عمرانی انجام شده نمی تواند تاثیر کار فرهنگی را داشته باشد.

وی ادامه داد:امروز فرزندان نقش بسیار موثری در خانواده ها داشته و بر روی پدر و مادر تاثیر جدی دارند که ظرفیتی جدی و مهم محسوب می گردد.

قابل ذکر است در این جلسه که با حضور گندمی و فیضی دو عضو فرهنگی شورای اسلامی مشهد برگزار شد اقدامات انجام شده در خصوص لایحه تخصیص 3 درصد از عوارض به آموزش و پرورش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار