معاون استاندار در کارگروه حفاظت کیفی زاینده رود :

ارتقاءشاخص‌های زیست محیطی نتیجه اجرای شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب روستایی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای شبکه های جمع آوری فاضلاب در روستاهای استان نقش مهمی در ارتقای شاخص های زیست محیطی ایفا می کند.

کد مطلب: ۶۶۵۸۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از چهارمحال و بختیاری؛ گودرز امیری در کارگروه حفاظت کیفی زاینده رود و حفاظت از منابع آب چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: بر همین اساس به زودی شبکه جمع آوری فاضلاب هفت روستای شهرستان سامان شامل یاسه چای، مارکده، قوچان، چم عالی، هوره، چمزین و دشتی اجرای خواهد شد .

وی با اشاره به لزوم اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ در شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری افزود: به همین منظور باید نشست های توجیهی برای شهرداران و دهیاران استان برگزار شود .

امیری تصریح کرد: طرح تفکیک آب آشامیدنی از آب فضای سبز یکی از مهمترین طرح های اجرای شده دولت یازدهم در چهارمحال و بختیاری است .

وی بیان داشت: به همین منظور شهرداران و دهیاران چهارمحال و بختیاری می توانند از آب پساب تصفیه خانه ها برای آبیاری فضای سبز اقدام کنند .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: با توجه به خشکسالی های اخیر و لزوم مدیریت مصرف منابع آب جهاد کشاورزی استان بایستی نسبت به اعلام محصولات کم آب بر به کشاورزان اقدام کند .

وی عنوان داشت: البته کارگروه های جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری به صورت ضعیف برگزار می شود .

امیری اظهار کرد:علاوه بر تأکیدات و تذکرات فراوان داده شده به مسئولان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری اما همچنان از زیر بار برگزاری این کارگروه ها شانه خالی می کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار