جلسه مدیران و مدیر آموزگاران دوره ابتدایی سمیرم برگزار شد

جلسه مدیران و مدیر آموزگاران دوره ابتدایی شهرستان سمیرم با حضور مدیر آموزش و پرورش ، معاونین، کارشناسان آموزش ،مدیران ومدیر آموزگاران دوره ابتدایی در سالن جلسات دبستان شهید اسکندری برگزار شد .

کد مطلب: ۶۶۵۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر نگار پانا سمیرم در این جلسه مدیر آموزش و پرورش سمیرم ضمن تشکر از زحمات همکاران و تسلیت به مناسبت ایام محرم،ابتدا در زمینه شرایط سازماندهی نیروی انسانی و بحران کمبود نیرو ابراز خرسندی نمود که با توجه به اتمام تابستان و فرارسیدن سال تحصیلی جدید در دوره ابتدایی به به کار گیری نیروهای فارغ التحصیل دانشگاه پردیس و همکاری برخی از نیروهای بازنشسته مشکل کمبود نیرو برطرف و کلاسهای درس آماده حضور دانش اموزان می باشد.

محمد نادری ضمن تشکر از تلاشها و زحمات کلیه همکاران در سال گذشته افزود :در سایه زحمات وتلاشهای مدیران ومعلمان است که با حداقل امکانات موجود در مدارس بیشترین کارها را انجام داده ایم و به حول و قوه الهی این روند با تلاش بیشتر در سال تحصیلی جدید ادامه خواهد یافت.

سپس کارشناس آموزش ابتدایی گزارش عملکرد یک ساله را ارائه و تاکید کرد از آغاز سال تحصیلی می بایست به پرورش شهروند مطلوب و ساماندهی دانش آموزان با نیازهای ویزه تاکید داشته باشیم.

آقایی به اصلاح و فرهنگ سازی در آموزش وپرورش پرداخت وگفت: ما باید فرهنگ راست گویی ،درست مصرف کردن وچگونه زیستن را از پایه های پیش دبستانی واول ابتدایی پایه گذاری کنیم.

گفتنی است در پایان این جلسه معاونین آموزش،پرورشی و پشتیبانی هر کدام به شرح و بیان برنامه های و عملکرد خویش در دوره ابدایی پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار