ورناصری به پانا خبر داد

اتمام مقاوم سازی فاز دوم دارالفنون برای آغاز سال تحصیلی

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران گفت: فاز دوم مقاوم سازی دارالفنون از شهریورماه آغاز شده و تا آغاز سال تحصیلی امسال این عملیات به اتمام خواهد رسید.

کد مطلب: ۶۵۹۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد

داریوش ورناصری در گفت و گو با پانا، در پاسخ به این سوال که تخریب و مقام سازی دارالفنون تا چه زمانی به اتمام می رسد؟، اظهار کرد: دارالفنون ساختمانی با قدمت ۱۷۰ ساله است و جز میراث ماندگار کشور محسوب می شود .

وی با بیان اینکه فاز اول ترمیم و مقاوم‌سازی دارالفنون انجام شده است، ادامه داد: فاز دوم این موضوع اکنون مدنظر است و مقاوم سازی آن آغاز شده و صورت می گیرد .

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران افزود: برآوردها در این موضوع انجام شده، نقشه‌های مقاوم سازی و ترمیم دارالفنون تهیه شده و فاز نخست آن در سال گذشته کاملا تمام و مورد بهره برداری قرار گرفته است .

ورناصری بیان کرد: فاز دوم کار حدود ۱۰ میلیارد تومان هزینه دارد و در شرف مناقصه هستیم تا یک پیمانکار قوی و توانمند را پیدا کنیم اکنون عملیات اجرایی آن را آغاز کرده ایم و این موضوع را تا قبل از آغاز سال تحصیلی به اتمام می رسانیم .

وی تصریح کرد: البته باید گفت که اعتبار این موضوع از اعتبار ملی محل مقاوم سازی و بازسازی تامین می شود زیرا حجم بیشتری از دارالفنون در فاز دوم قرار گرفته است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار