وزیرآموزش وپرورش درگفت وگوباخبرنگارپانا:

سازمان دانش آموزی مکمل فعالیت های پرورشی است/پانا روند صعودی دارد

وزیر آموزش و پرورش گفت: سازمان دانش آموزی به عنوان یک سازمان مکمل در کنار معاونت پرورشی و فعالیت های پرورشی است.

کد مطلب: ۶۵۹۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد

سید محمد بطحایی در گفت و گو با خبرنگار پانا خراسان شمالی با بیان اینکه ، سازمان دانش آموزی مکمل معاونت پرورشی و فعالیت های پرورشی است اظهارداشت: یک اشکالی که همواره وجود داشته این بوده که فعالیت های سازمان دانش آموزی کمتر در راستای فعالیت های پرورشی بوده است.

وی تصریح کرد: بنابراین وظیفه اصلی در ابتدای کار هم افزایی برنامه ها وافزایش انرژی فعالیت ها ست باید فعالیت های سازمان دانش آموزی در راستای مآموریت های معاونت حوزه پرورشی ، قرار بگیرد و پوشش بیشتری از دانش اموزان را داشته باشد .

بطحایی با اشاره به ظرفیت بالای سازمان دانش آموزی عنوان کرد: بسیاری از اهداف غیررسمی آموزش و پرورش به دلایل مختلف در کتابهای درسی گنجانده نشده است و برنامه های کتاب های درسی بسیار رسمی است پس سازمان دانش آموزی با ورود به آموزش غیر رسمی می تواند تحرک ویژه ای به آموزش و به ویژه پرورش بدهد.
وی در خصوص گسترش فعالیت خبرگزاری پانا گفت:خبرگزاری پانا فعالیت مناسبی دارد و در این چند ساله اخیر شاهد پیشرفت قابل توجهی در این رسانه بوده ایم و میتواند این پیشرفت همچنان سیر صعودی داشته باشد تا زمانی که این رسانه جز رسانه های برتر کشور قرار بگیرد.
بطحایی ادامه داد: فعالیت های مجلس دانش آموزی ادامه می یابد و این فعالیت ها در راستای پیشرفت سیاسی دانش آموزان قرار دارد و امید واریم نسلی پویا در این محفل سیاسی تربیت کنیم. و مجامع دانش آموزی گام مهمی در پیشرفت فعالیت های پرورشی انجام می دهد و یکی از فعالیت های جنبی پرورش در سیستم آموزش و پرورش است که بستر مناسبی برای دانش اموزان با انگیزه فعالیت های جنبی است.

خبرنگار: مهدی رحمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار