استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

اشتغال زایی دو هزار 177نفر در کهگیلویه و بویراحمد با افتتاح 1160 پروژه

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اشتغال زایی دو هزار 177 نفر با افتتاح و کلنگ‌زنی یک هزار 160 پروژه اقتصادی و عمرانی در هفته دولت خبر داد.

کد مطلب: ۶۵۷۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از کهگیلویه وبویراحمد، سید موسی خادمی عصر امروز در نشست خبری با هدف تشریح برنامه‌های هفته دولت با بیان اینکه طبق سال‌های گذشته در هفته دولت برنامه‌های فرهنگی، پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی عمرانی و اقتصادی و سفر نمایندگان دولت را خواهیم داشت، افزود: فردا معاون رئیس جمهور، فردا وزیر صنعت و آخر هفته یکی دیگر از وزرا به استان سفر خواهند کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از مشکلات موجود در استان غافل نشدیم افزود: ۲۸ هزار نفر از جمعیت استان بیکار است اما با این وجود بر اساس آمار سازمان آمار ایران نرخ بیکاری در استان کاهش چشم‌گیری داشته است.

وی با بیان اینکه در چند سال دولت یازدهم ۸ مناسبت رسمی را شاهد بودیم، افزود: در این مدت شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی بودیم که یک هزار و ۵۰۰ پروژه عمرانی و یک هزار و ۱۰۰ میلیون تومان اقتصادی بوده است..

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نسبت پروژه‌های عمرانی به کلنگ‌زنی ۸۵ به ۱۵ بوده افزود: تلاش ما به سرانجام رسیدن پروژه‌های نیمه تمام بوده است.

خادمی ادامه داد: در هفته دولت امسال ۳۲۷ میلیارد تومان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی افتتاحی و کلنگ‌زنی خواهیم داشت که ۲۴۱ میلیارد تومان اعتبار پروژه‌های افتتاحی و ۸۵ میلیارد تومان اعتبار پروژه‌های کلنگ‌زنی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اعتبار پروژه‌های شهرستان بویراحمد ۴۵ میلیارد تومان، گچساران ۶۲ میلیارد تومان، کهگیلویه ۳۲، دنا ۵۵ میلیارد تومان، بهمئی ۲۱ میلیارد تومان، باشت ۲۳ میلیارد تومان، چرام ۸ میلیارد تومان و لنده ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار