مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان:

سرمایه بزرگ ملت ایران سرمایه اجتماعی است

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان در اختتامیه اردوی ملی قطب دو بیان داشت: امروزه یکی از سرمایه های بزرگ ملت ها سرمایه اجتماعی، زندگی جمعی و حفظ وحدت است.

کد مطلب: ۶۵۷۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانای اصفهان؛ محمد حسن قائدی ها مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان، در اختتامیه اردوی ملی قطب اصفهان بیان داشت: ما امسال این افتخار این را داشته ایم که میزبانی قطب دو اردوی ملی را داشته باشیم و امید وارم که توانسته باشیم این مسئولیت را به خوبی انجام داده باشیم.
وی افزود: امروزه یکی از سرمایه های بزرگ ملت ها سرمایه اجتماعی، زندگی جمعی و حفظ وحدت است. دنیا ملتی را پیشرفته می دانند که در راه توسعه و تقویت روحیه مقاومت و بستر سازی شکوفایی استعداد های جمعی تعامل و همدلی گام برداشته اند.به گزارش پانای قطب دو کشور؛ محمد حسن قائدی ها مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان، در اختتامیه اردوی ملی قطب اصفهان بیان داشت: ما امسال این افتخار این را داشته ایم که میزبانی قطب دو اردوی ملی را داشته باشیم و امید وارم که توانسته باشیم این مسئولیت را به خوبی انجام داده باشیم.
وی افزود: امروزه یکی از سرمایه های بزرگ ملت ها سرمایه اجتماعی، زندگی جمعی و حفظ وحدت است. دنیا ملتی را پیشرفته می دانند که در راه توسعه و تقویت روحیه مقاومت و بستر سازی شکوفایی استعداد های جمعی تعامل و همدلی گام برداشته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار