مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافت خبر داد:

کسب 52 رتبه زیر هزار توسط دانش آموزان بافتی در کنکور سراسری سال 96

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافت از کسب 52 رتبه زیر هزار توسط دانش آموزان بافتی در کنکور سراسری 96 خبر داد.

کد مطلب: ۶۵۷۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمان،محمد صادقی نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: با اعلام نتایج کنکور سراسری دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در سال 96 مشخص شد 52 دانش آموز دختر و پسر شهرستان بافت حائز رتبه های زیر هزار شده اند .

وی با تبریک این موفقیت به دانش آموزان یاد شده، خانواده ها، معلمان و تمام برنامه ریزان آموزشی تصریح کرد: 52 نفر از دانش آموزان کنکور سراسری موفق به کسب رتبه های زیر هزار شده اند که این مبین رشد علمی و آموزشی دانش آموزان و تلاش مضاعف معلمان است .

معاون آموزش مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بافت نیز این موفقیت را به دانش آموزان و همه برنامه ریزان امور آموزشی تبریک گفت و افزود: امسال در آزمون سراسری 96 از مجموع 1943 نفر شرکت کننده تعداد 52 نفر رتبه زیر هزار کسب کرده اند که نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشتیم .

ماشاالله شهابی نژاد اظهار امیدواری کرد: با برنامه ریزی و کیفیت بخشی به امر آموزش بتوانیم در سال تحصیلی 97-96 شتاب بیشتری به برنامه های آموزشی دانش آموزان بدهیم و در پایان خروجی اثرگذاری داشته باشیم .

بر پایه این گزارش: تجزیه و تحلیل کنکور سراسری 96 و کسب رتبه های برتر با حضور مدیر آموزش و پرورش و معاونان آموزشی و پرورشی و پشتیبانی و کارشناسان حراست و بازرسی و مدیران مدارس متوسطه دوره دوم در دفتر مدیر آموزش و پرورش تشکیل شد و در پایان از زحمات همه مدیران و عوامل اجرایی قدردانی شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار