رئیس اداره آموزش متوسطه دوره اول اداره آموزش و پرورش استان کرمان خبر د

کسب رتبه نخست جشنواره نوجوان خوارزمی در محور کارآفرینی توسط معلم کرمان

رئیس اداره آموزش متوسطه دوره اول آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مژده امینی فرد مدیر دبیرستان نمونه دولتی عفاف ناحیه یک کرمان در بازارچه های کارآفرینی جشنواره نوجوان خوارزمی رتبه نخست کشوری را از آن خود کرد.

کد مطلب: ۶۵۷۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمان،محمد حسین شمسی با اعلام این خبر تصریح کرد: دانش آموزان استان کرمان در سومین جشنواره نوجوان خوارزمی در محور های مسابقات آزمایشگاهی و ادبیات فارسی رتبه نخست کشوری، در محور پژوهش رتبه دوم کشوری و در محورهای دست سازها و زبان انگلیسی رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص دادند .

وی اظهار کرد: عهدیه استواری و فاطمه گلزاری از شهرستان راور در محور مسابقات آزمایشگاهی رتبه نخست کشور را در این جشنواره کسب کردند .

شمسی افزود: همچنین فائزه ملایی، فاطمه کوه پیما، مهدیه مزوری از شهرستان منوجان در بخش زبان انگلیسی رتبه سوم کشوری را این جشنواره را از آن خود کردند .

رئیس اداره آموزش متوسطه دوره اول اداره آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: در محور ادبیات فارسی 'ساغر ثانی' رتبه نخست، 'آیناز صفوی' در محور پژوهش رتبه دوم کشوری، 'امیررضا کرمی' در محور دست سازه ها رتبه سوم کشوری سومین جشنواره کشوری نوجوان خوارزمی را به خود اختصاص دادند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار