اعزام دانش آموزان پیشتاز به اردوی ملی

رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان گفت:دور دوم اردوی ملی قطبی کشور در استان فارس به میزبانی شیراز با حضور اعضای پیشتاز دانش آموزان پسر در حال اجراست.

کد مطلب: ۶۵۷۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمان،هاشم برآوردی در مصاحبه با خبرنگار پانا ضمن ابراز خرسندی از برگزاری دور اول اردوی ملی گفت:در مرحله اول مربیان پیشتازاعزام شدند که حائز رتبه های قابل قبولی شدند.

برآوردی گفت :در مرحله ی دوم دانش آموزان پیش تاز عزم شیراز شدند.

وی افزود: تعداد 147 نفر دانش آموز از کل شهرستانها و مناطق استان کرمان انتخاب شده ودانش آموزان آموزشهای لازم را دیده و با آمادگی کامل در این اردو شرکت کردند .

برآوردی خاطر نشان کرد:طی دو مرحله در سه نقطه ی استان کرمان (شهرستان سیرجان و بم)پیش اردو برگزار شد ودر این پیش اردو آموزشهای لازم به دانش آموزان داده شد .

وی ضمن اشاره به آمادگی کامل دانش آموزان گفت:دانش آموازن با آمادگی کامل در اردوی ملی شرکت کردند وتمامی استانداردهای لازم برای اعزام دانش آموزان رعایت شده.

برآوردی گفت :امسال نسبت به سال گشته افزایش چشم گیری داشته ایم و در مجموع حدود 500نفر به لحاظ اعزام نسبت به سال گذشته که 40 نفر بوده و تقریبا افزایش 15 درصدی را داریم.

وی گفت:برای اولین بار در کشور در پنج نقطه اردوی ملی در حال برگزاری است و به تعداد 18 هزار نفر در این اردو شرکت خواهند کرد.

وی افزود:اعزام مربیان پیشتاز به خوبی انجام شد و در بازگشت مربیان امتیازات قابل قبولی کسب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار