سهم 16 درصدی تهرانی‌ها در پرداخت صدقات

مدیر کل کمیته امداد استان تهران گفت: در حال حاضر 16 درصد كل صدقات كشور توسط مردم استان تهران پرداخت می‌شود.

کد مطلب: ۶۵۷۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا؛محسن ولیئی مدیر کل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه هيچ خدمتی نبايد بدون پيوست فرهنگی در کمیته امداد انجام شود، اظهار داشت: بر همين اساس اين نهاد به دنبال آن است كه خدمات خود را در حوزه های مختلف از جمله طرح اكرام، تأمين مسكن، خدمت به زنان مطلقه و ديگر امور را با پيوست فرهنگی برای مددجويان ارائه کند.

وی در ادامه افزود: سعی می شود تا تمام فعاليت‌ها و اقدامات در کمیته امداد با پيوست فرهنگی انجام شود، زیرا تكريم مددجويان تحت حمايت از مهم‌ترين وظايف امدادگران است و توانمندسازی مددجويان با ارائه خدمات دارای پيوست فرهنگی باعث سهولت در رفع مشكلات خانواده‌های آنان می‌شود.

ولیئی با اشاره به اینکه برگزاری دوره‌های آموزش خانواده، اعزام مددجويان به اردوهای زيارتی و آموزشی تربيتی،برپایی جشنوارهای قرآنی و غیره از اصلی ترين برنامه‌های فرهنگی اين نهاد محسوب می‌شود، تصریح کرد: در همین راستا این نهاد وظیفه دارد در كنار كمک‌های اقتصادی، توجه ویژه‌ای به پيوست فرهنگی برای ارائه خدمات به مددجویان داشته باشد.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران در خصوص ميزان مشاركت مردم استان‌ در پرداخت صدقه عنوان كرد: از نظر حجم مبالغ، بيشترين مشاركت مربوط به استان تهران است، به طوری كه 16 درصد كل صدقات كشور توسط مردم استان تهران پرداخت می‌شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار