همزمان با هفته دولت:

افتتاح 19 پروژه عمرانی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس

​مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي فارس گفت: در هفته دولت سال جاري، 19 پروژه با ارزش بيش از 230 ميليارد ريال به بهره برداري مي رسد.

کد مطلب: ۶۵۷۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا فارس، عليرضا سياهپور ضمن عرض گراميداشت هفته دولت گفت: در تاریخ هر ملت، فراز و نشیب‌های تلخ و شیرینی وجود دارد که تعیین‌کننده سرنوشت و سازنده فرهنگ آن ملت است.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی در ایران به رهبری بزرگ مردی که جهان مانند او را کمتر به خود دیده است و همچنین جان‌فشانی فرزندان فداکار این مرز و بوم، حرکت خود را آغاز کرد كه در این میان، شهادت دو شخصیت فداکار اسلام، رجایی و باهنر در هشتم شهريور سال 1360 که به آتش کین منافقان سوختند، فصلی از شهادت را به نام «هفته دولت» از دوم تا هشتم شهريور در تاریخ انقلاب گشوده است.

مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي فارس تشريح كرد: پروژه هاي هفته دولت سال جاري در سه حوزه راهداري، حمل و نقل جاده اي، ايمني ترافيك مي باشد.

وي ادامه داد: مهمترين اين پروژه ها عبارتند از: 63 كيلومتر روكش آسفالت، 14كيلومتر روكش آسفالت حفاظتي چيپ سيل، 265 هزار مترمربع لكه گيري، رفع 37 نقطه پرتصادف، تعمير و بازسازي پلهاي بزرگ و كوچك ، راه اندازي سامانه هاي ترددشمار در 24محور و افتتاح پايانه حمل و نقل نفتي استان از مهمترين اين پروژه ها هستند.

سياهپور ضمن اشاره به پايمال نشدن خون شهداي جمهوري اسلامي و خصوصا شهداي دولتمرد افزود: هفته دولت تأكيد بر اوج شكوه مردم سالاري و پشتوانه مردمي است و بدون ترديد خون پاك شهدا ضامن بقاء و امنيت جمهوري اسلامي است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار