عبدالله ویسی:

می‌خواهیم در پایان لیگ رتبه تک رقمی داشته باشیم

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: دوست داریم با برد مقابل پارس جنوبی جم به تعطیلات برویم.

کد مطلب: ۶۵۷۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی استقلال خوزستان - پارس جنوبی جم، اظهار داشت: وقتی تیم‌ها می‌خواهند به تعطیلات بروند، دوست دارند سه امتیاز را بگیرند. ما هم در چنین شرایطی هستیم و دوست داریم با برد به تعطیلات برویم.

وی افزود: بازی‌ها به مرور زمان شکل خودش را می‌گیرد و تیم‌ها نسبت به یکدیگر شناخت پیدا می‌کنند. تیم‌ها می‌خواهند با روحیه خوب به تعطیلات بروند. بازی سختی با پارس جنوبی داریم. آنها تاکنون نتایج خوبی را به دست آوردند، همراه با بازی‌های منطقی و خیلی خوب. ما سعی می‌کنیم فردا با تمام قوا به میدان برویم و سه امتیاز بازی را بگیریم. در مقابل، در تیم پارس جنوبی چهار بازیکن فصل گذشته ما حضور دارند. ما عیار این تیم را می‌شناسیم. روی این چهار نفر برنامه‌ریزی کاملی انجام دادیم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: ارزش یک امتیاز ما در بازی با پدیده دیروز مشخص شد. تیم خوب پدیده روز گذشته استقلال را در تهران شکست داد. این نشان می‌دهد که ما رفته‌رفته خوب شدیم و به آنچه که دلمان می‌خواهد رسیدیم. هدف ما کسب 8 امتیاز از 5 است که اگر فردا بازی را ببریم، به این مهم می‌رسیم. کسب امتیاز 48 در پایان فصل هدف ماست که این می‌تواند ما را به جایگاه تک‌رقمی و به جمع 8 تیم بالای جدول برساند. اگر بیشتر هم امتیاز گرفتیم، آسیایی می‌شویم و این یکی از اهداف ماست.

ویسی به انتقاد از اعتراض‌های برخی مربیان به عملکرد داوران پرداخت و عنوان کرد: داوران نباید تحت تاثیر نام‌ها قرار بگیرند. داور باید طوری با من برخورد کند که با مربی دیگر هم یکسان باشد. اصلاً نباید فرق بگذارند. در فوتبال جهان بعد از اتمام بازی مربیان سمت یکدیگر می‌آمدند و حرکات کاملاً فیرپلی را انجام می‌دهند، اما در فوتبال ما بعد از تمام شدن بازی، مربیان یکدیگر را نمی‌بینند. اتفاقی که در ابتدای بازی می‌افتد، در پایان بازی نمی‌افتد. اینکه دیشب در بازی پرسپولیس دو داور پشت دروازه بودند، اتفاق خوبی است. اینکه این اتفاق در جام جهانی جوانان افتاد، خیلی خوب و ارزشمند است. اگر در فوتبال ما هم تست شود و کارایی داشته باشد،‌ می‌تواند مهم باشد.

وی در پایان گفت: برای دیدار فردا کولیبالی را نداریم. او تنها مصدوم ماست، اما امیدوارم بازیکنان تمرکز کافی را داشته باشند و روند گلزنی‌شان را همانند بازی‌های گذشته حفظ کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار