ایمن‌سازی 28 نقطه پر حادثه در جاده‌های سیستان و بلوچستان

معاون رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه 28 نقطه پر حادثه در جاده‌های سیستان و بلوچستان ایمن‌سازی می‌شود، گفت: با کاهش نقاط پرتصادف محورهای مواصلاتی برون شهری و اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز قطعاً می توان بر چالش‌های موجود غلبه کرد.

کد مطلب: ۶۵۷۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان، محمدعلی حمیدیان در کارگروه پیشگیری از تصادفات و سوانح رانندگی اظهار داشت: خوشبختانه اقدامات موثر نهادهای متولی طی دو سال اخیر منجربه ارتقاء 17 رتبه ای جایگاه استان در مدیریت ایمنی و سوانح رانندگی شده و امنیت سفرهای برون شهری به یک دغدغه ی عمومی تبدیل شده است.

معاون رئیس‌کل دادگستری سیستان و بلوچستان در اموراجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم گفت: در سال جاری یک میلیون و 500 هزار تردد درجاده های استان صورت پذیرفته و متأسفانه شاهد تخطی 25درصدی ازسرعت مجاز در این ترددها بوده ایم.

وی با اشاره به مهمترین معضلات محورهای مواصلاتی استان افزود: برخورد با دام های سنگین خصوصاً شتر، شرایط خاص اقلیمی و ریزگردها، قاچاق سوخت و انسان و کمبود زیربناهای مناسب خصوصاً جاده های ایمن و بزرگراه های استاندارد از شایع ترین عوامل تسهیلگر و وقوع تصادفات منجربه فوت می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار