استقلال روز به روز ضعیف تر می شود / تیم نیاز به تغییرات عمده دارد

پیشکسوت استقلال این تیم را فاقد برنامه و تاکتیک لازم برای موفقیت در فصل جاری لیگ برتر ایران می داند.

کد مطلب: ۶۵۷۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد

مجید نامجو مطلق در گفت و گو با پانا درباره عملکرد ضعیف استقلال مقابل پدیده گفت: متاسفانه باز هم استقلال خوب بازی نکرد و سهم این تیم شکست شد، در بازی مقابل پدیده تیم استقلال حتی با تعویض هایی هم که انجام داد نتوانست راهی از پیش ببرد و در نهایت شکست خورد.

وی به نوع بازی استقلال در این دیدار اشاره کرد و گفت: متاسفانه استقلال بدون هماهنگی بازی می کرد و بازیکنان هیچ برنامه و تکنیکی نداشتند، شرایط استقلال در حال حاضر به گونه ای شده که گویا چند بازیکن از نقاط مختلف دور هم جمع شدند تا یک بازی را با هم انجام دهند.

این کارشناس فوتبال به عامل ضعف و شکست استقلال اشاره می کند و می گوید: متاسفانه استقلال با اینکه بازیکنان نام دار و اسمی در ابتدای فصل جذب کرده اما نتوانست با این بازیکن به موفقیتی برسد، از پنج بازی تنها چهار امتیاز به دست امده نتیجه خوبی نیست و استقلال را به مراتب در هفته های بعد گرفتار می کند.

وی گفت: سال گذشته ترکیب تیم جوانگرایی بود و در ابتدای فصل دیدیم که نتیجه نگرفت که البته طبیعی هم بود به هر حال بازیکنان جوان و کم تجربه بودند اما امسال انتظار و توقعات از این تیم بیشتر شده و با اینکه بازیکنان اسم دار به این تیم آمدند هیچ کس از عملکرد استقلال راضی نیست و شب گذشته هم دیدید که هواداران چقدر ناراضی بودند.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به اینکه منصوریان را چقدر در این شکست و ناکامی مقصر می داند، اظهار کرد: به هرحال منصوریان ستون این تیم است و اگر نتواند برنامه درستی برای تیمش پیاده کند تیم از هم پاشیده میشود، متاسفانه منصوریان با مصاحبه های که انجام می دهد فکر می کنم شرایط را بدتر می کند. او از فوتبال مالکانه صحبت می کند که این موارد باعث می شود هواداران نسبت به استقلال و کسب نتایج ضعیفی که می گیرد خیلی حساس تر شوند.

وی در مورد استعفای منصوریان از استقلال گفت: امیدوارم روند استقلال با منصوریان یا هر مربی دیگری تغییر کند، استقلال روز به روز ضعیف تر می شود این تیم باید در مورد برنامه و سبک بازی ها و همچنین بازیکنانی که به میدان فرستاده می شود تغییرات عمده ای داشته باشد و تلاش کند تا از اینجا به بعد شرایط بهتری را رقم بزند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار