قانونمداری محور توسعه جامعه است

فرماندار کاشان گفت: توسعه و پیشرفت هر جامعه، در گرو تعامل و همدلی است و در چارچوب عمل به قانون به دست می آید و از طریق تعامل سازنده امکان پیشبرد و اجرای برنامه های مدیریت شهری میسر می شود

کد مطلب: ۶۵۷۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کاشان، حمیدرضا مومنیان در دیدار منتخبان شورای اسلامی شهر کاشان گفت: نظر اعضا با هر نگرش و سلیقه ای که با رأی مردم به شورای شهر راه پیدا کرده اند، قابل احترام است ولیکن بایستی کلیه اقدامها منطبق بر قانون باشد و از دخالت دادن نگرش های سیاسی و جناحی در امور خودداری نماییم .

وی افزود: مردم از منتخبان شوراهای اسلامی شهر و روستا می خواهند تا مطالبات و درخواست های آنان را تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری نمایند و کلیه کارها را بر اساس فرآیندهای کارشناسی و قانونی استوار نمایند .

وی تصریح کرد: توجه به اولویت های توسعه شهر و روستا مساله مهمی است که گاهی مغفول واقع می شود. مردم درخواست های مختلف و متعددی از مسوولان و شوراهای اسلامی شهر و روستا دارند ولی آنچه ضروری است مورد توجه بیشتر قرار گیرد توجه به اولویت های هر شهر و منطقه است .

فرماندار کاشان تأکید کرد: پیشرفت و توسعه متوازن هر منطقه مستلزم توجه به نیازهای اساسی و اصلی مردم است ولی گاهی همه انرژی و منابع سازمان در خدمت اقدامهایی قرار می گیرد که از درجه اولویت برخوردار نیست.

مومنیان افزود: فضای حاکم بر اعضای شورای اسلامی دوره پنجم ،آرام و صمیمی است و توجه همگان بر تعامل و همدلی و توجه به قانون است و قطعاً نتایج خوبی برای مردم، شهر و منطقه در بر خواهد داشت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار