سیدبندی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد

سیدبندی قرعه‌کشی نخستین مرحله از مهمترین تورنمنت باشگاهی جهان برای شکل‌گیری گروه‌های هشت گانه این تورنمنت مشخص شد.

کد مطلب: ۶۵۶۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، با مشخص نشدن چهره نیمی از تیم‌های صعود کننده به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در بازی‌های شب گذشته (سه‌شنبه) مرحله پلی‌آف، چیدمان 32 تیم حاضر در گروه‌های هشت گانه این تورنمنت تقریباً مشخص شده است.

در گلدان یک که قهرمانان لیگ‌های اروپایی و مدافع عنوان قهرمانی قرار می‌گیرند، تیم‌های رئال مادرید، یوونتوس، بایرن مونیخ، چلسی، موناکو، بنفیکا، اسپارتاک مسکو و شاختار دونتسک قرار گرفته‌اند.

در گلدان دوم تیم‌های بارسلونا، اتلتیکو مادرید، پاری‌سن‌ژرمن، بوروسیا دورتموند، سویا، منچسترسیتی، پورتو و منچستریونایتد حضور دارند.

گلدان سوم محل قرار گرفتن نام تیم‌های ناپولی، تاتنهام، بازل سوئیس، المپیاکوس یونان، اندرلخت بلژیک، رم و بشیکتاش است. در این گلدن یک جای خالی وجود دارد که به احتمال فراوان به لیورپولی تعلق خواهد گرفت که امشب در دور برگشت پلی‌‌‌آف لیگ قهرمانان اروپا میزبان هوفنهایم است. شاگردان یورگن کلوپ در بازی رفت حریف خود را در آلمان 2 بر یک شکست دادند.

در گلدان چهارم فعلاً تنها چهره 4 تیم مشخص شده است که عبارتند از سلتیک اسکاتلند، فاینورد هلند، ماریبور اسلوونی و لایپزیگ آلمان.

شب گذشته (سه‌شنبه) تیم‌های سلتیک، ناپولی، ماریبور، المپیاکوس و سویا جواز حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا کسب کردند و امشب (از ساعت 23:15 به وقت تهران) چهره 5 تیم دیگری که سهمیه حضور در مرحله گروهی را کسب می‌کنند مشخص می‌شود. برنامه این 5 بازی به شرح زیر است:

زسکا مسکو (روسیه) - یانگ بویز (سوئیس)
* نتیجه بازی رفت: یک بر صفر به سود زسکامسکو

استوا بخارست (رومانی) - اسپورتینگ لیسبون (پرتغال)
* نتیجه بازی رفت: تساوی بدون گل

کپنهاگن (دانمارک) - قره‌باغ (آذربایجان)
* نتیجه بازی رفت: یک بر صفر به سود قره‌باغ

لیورپول (انگلیس) - هوفنهایم (آلمان)
* نتیجه بازی رفت: 2 بر یک به سود لیورپول

اسلاویا پراگ (جمهوری چک) - آپوئل نیکوزیا (قبرس)
* نتیجه بازی رفت: 2 بر صفر به سود آپوئل نیکوزیا

قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان ساعت 20:30 فردا (پنجشنبه) در شهر موناکو برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار