ترکیبی از علی کریمی و ناصر محمدخانی /ستاره ای به نام سامان قدوس + فیلم

هافبک دو رگه ایرانی – سوئدی با درخشش در لیگ برتر سوئد و به رغم دعوت به تیم ملی این کشور، قصد حضور در تیم ملی ایران را دارد.

کد مطلب: ۶۵۶۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی پانا؛ صبح امروز یکی از سایت های خبری سوئد طی مصاحبه ای با سامان قدوس هافبک دورگه ایرانی - سوئدی باشگاه اوستروندس اعلام کرد این هافبک 23 ساله با مراجعه به سفارت ایران درخواست تغییر تابعیت به ایرانی را داده است تا بتواند برای تیم ملی ایران به میدان برود.

قدوس فوتبال باشگاهی خود را در رده پایه از باشگاه مالمو از سال 1386 در سن سیزده سالگی آغاز کرد و در 17 سالگی به طور رسمی وارد دنیای حرفه ای شد. او از سال 2011 در 3 فصل برای تیم لیمهام در دسته اول سوئد 41 بازی انجام داد که در این بازی ها 4 بار موفق به گلزنی شد.

قدوس در فصل 2014-2013 به تیم تلبورگ در دسته اول سوئد رفت و برای این تیم در 18 بازی یک گل زد.

سیرینسکا تیم بعدی سامان قدوس بود؛ او طی دو فصل از 2014 تا 2016 برای این تیم در دسته اول سوئد 54 بازی انجام داد که حاصل این دیدارهای 14 گل بود.

درخشش در سیرینسکا این هافبک را در 21 سالگی به لیگ برتر سوئد فرستاد؛ او راهی اوسترسوندس شد و در اولین فصل حضور با این تیم به قهرمانی جام حذفی سوئد رسید. تنها جام این باشگاه در حالی بدست آمد که سامان قدوس یکی از گلزن های این تیم در فینال بود. او تا امروز 42 بازی برای این تیم انجام داده و در این تعداد بازی 14 بار برای تیم اش گلزنی کرده است.

سامان قدوس هافبک تکنیکی و سرعتی و سرزن ایرانی - سوئدی که در سامانه ترانسفر مارکت 900 هزار یورو قیمت گذاری شده است در خرداد ماه 97 به تیم ملی سوئد دعوت شد و برای این تیم دو بازی دوستانه مقابل ساحل عاج و اسلواکی انجام داد و در دیدار با اسلواکی اولین گل اش را با پیراهن سوئد به ثمر رساند.

هر چند قدوس دو بازی ملی با پیراهن سوئد دارد اما از آنجا که این دیدارها دوستانه بوده است او با توجه به اینکه پدری ایرانی دارد، همچنان فرصت خواهد داشت تا تغییر تابعیت داده و به تیم ملی ایران بپیوندد.

در زیر فیلم آخرین گلهای قدوس با پیراهن تیم باشگاهی اش قرار داده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار