رئیس سازمان دانش آموزی فارس خبر داد:

آغاز پروژه سرویس مدارس با شعار امنیت،تربیت و سلامت

رئیس سازمان دانش آموزی استان فارس در جلسه توجیهی شرکت های حمل و نقل سرویس های مدارس، از مانور 2000 دستگاه خودرو به عنوان سرویس مدارس در 29 شهریورماه خبرداد.

کد مطلب: ۶۵۶۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس،محسن کلاری با اشاره به الکترونیکی بودن کل پروسه ی ثبت نام و استفاده از سرویس مدارس خبر داد: قرار است سرویس هارا به تبلت هایی مجهز کنیم که بر نحوه ی عملکرد سرویس ها نظارت کنند.

وی اضافه کرد : امسال صد درصد کار سرویس ها الکترونیکی است و اپراتورهایی که قرار است از سیستم الکترونیکی سرویس مدارس استفاده کنند می توانند در کتابخانه ی دانش آموز شیراز آموزش ببینند.

او افزود: امسال می خواهیم با شعار امنیت،تربیت و سلامت، با نظارت یکپارچه، پروژه ی سرویس مدارس را آغاز کنیم.درهمین راستا روز 29 شهریور ماه مانوری را اجرا خواهیم کرد که در آن 2000 سرویس به صورت هم زمان در خیابان های مشخص شده نمایش داده شوند.

کلاری در ادامه از نرم افزارهای جدیدی که توسط شرکت راهبرد پردازان و در جهت ارتقای سطح کیفی خدمات سرویس مدارس ساخته شده است استقبال کرد و لزوم استفاده از آن را به شرکت ها و مدارس یادآور شد.

این مقام مسئول از اهمیت مسئله ی سرویس مدارس خبر داد و تصریح کرد: اگر هر شرکت حمل و نقلی کارهای دیگری افزون بر سرویس مدارس دارد باید آن ها را تا حد امکان تقلیل دهد چون مسئولیت در بحث سرویس مدارس بسیار سنگین است.

وی هم چنین به شرکت ها توصیه کرد که با یکدیگر شراکت کنند تا بتوانند هزینه های داخلی شرکت را کاهش و بهره وری را افزایش بدهند.

خبرنگار: نیلوفر رضایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار