معاون سازمان دانش آموزی کشور:

اردوی قطب 2 به میزبانی استان اصفهان به خوبی در حال برگزاری است

هدف سازمان دانش آموزی تمرکززدایی بود تا استان ها بتوانند با این امکان توانمندی های خود را بطور کامل ارائه کنند و هدف بعدی استفاده از ظرفیت همه نیروهای استان ها است، در حالی که اگر اردو به صورت متمرکز و کشوری برگزار می شد، امکان تحقق این مهم نبود.

کد مطلب: ۶۵۶۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا اصفهان اردشیر دهقان در سال 1382 فعالیت خود را در سازمان دانش آموزی با عنوان کارشناس مسئول تشکیلات شروع کرد. پس از آن به عنوان مدیر تشکیلات انتخاب شد و سپس به عنوان مدیر اداره فضاهای پرورشی مشغول شد. از سال 93 مجددا به سازمان دانش آموزی برگشت و تا کنون به عنوان معاون فعالیت های سازمان دانش آموزی مشغول فعالیت است.

در ابتدای این گفت و گو دهقان درباره مزایای قطبی شدن اردوها نسبت به اردوی متمرکز کشوری گفت: هدف سازمان دانش آموزی تمرکززدایی بود تا استان ها بتوانند با این امکان توانمندی های خود را بطور کامل ارائه کنند. هدف بعدی استفاده از ظرفیت همه نیروهای استان ها است؛ در حالی که اگر اردو به صورت متمرکز و کشوری برگزار می شد، امکان تحقق این مهم نبود. او در ادامه افزود: بحمدالله اردوی قطب دوم که به مدیریت استان اصفهان برگزار می شود؛ به خوبی کار خود را آغاز کرده است و امیدواریم با همین قدرت تا پایان ادامه دهند.

معاون سازمان دانش آموزی کشور درباره رسالت اعضای اردو ملی گفت: هدف این است که مربیان مهارت هایی که در اردو کسب می کنند را به مناطق خود برده و به دانش آموزان مدارس خود منتقل کنند. فضای مدارس باید به فضایی شاد تبدیل شود که دانش آموزان بتوانند با فراغ بال به تحصیل بپردازند. وی تصریح کرد: هدف اصلی سازمان دانش آموزی، آموزش مهارت های اجتماعی به دانش آموزان است.

دهقان در انتها ضمن تشکر از عوامل و شرکت کنندگان افزود: این اردو فرصتی برای کسب تجربه و ارائه توانمندی های مربیان است تا درجهت اهداف عالی تربیتی گام بردارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار