کدام آثار در نخستین روز جشنواره فیلم سلامت نمایش داده می‌شود؟

نخستین روز برگزاری دومین جشنواره فیلم سلامت با نمایش ۶ فیلم سینمایی، ۲۰ مستند حرفه ای و دانشجویی همچنین برگزاری یک کارگاه و یک پنل تخصصی همراه است.

کد مطلب: ۶۵۶۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا؛ در اولین روز برگزاری این جشنواره فیلم های «ملی و راه های نرفته اش» ساخته تهمینه میلانی، «خشکسالی و دروغ» به کارگردانی پدرام علیزاده، «پایان رویاها» به کارگردانی محمدعلی طالبی، «مرداد» اثر بهمن کامیار، «خفگی» به کارگردانی فریدون جیرانی به ترتیب در سانس های ۱۴، ۱۶، ۱۸، ۲۰ و ۲۲ در سالن شماره یک پردیس سینمایی چارسو نمایش داده می شود.
همچنین در سالن شماره دو کاخ جشنواره، مستندهای «متهمین دایره بیستم» ساخته حسام اسلامی و «دوباره زندگی» به کارگردانی ناصر صفار در سئانس نخست از ساعت ۱۴ تا ۱۶ به نمایش در می آید.
«فرشته های زیرزمینی» اثر مسعود رفیعی، «تب مسین» ساخته رهبر قنبری و «عنبر سیلین» به کارگردانی مسعود کارگر عنوان مستندهایی است که در سانس دوم این سالن از ساعت ۱۶ الی ۱۸ اکران می شود.
در ادامه این روز، مستندهای «کام تلخ» ساخته محسن استادعلی، «یک شبانه روز یک پرستار» به کارگردانی بابک بهداد و «بنیانگذار محک» به کارگردانی محسن عبدالوهاب در سانس ۱۸ الی ۲۰ و «فرشته ای در خانه من» به کارگردانی سولماز صدقی، «سحاب» به کارگردانی آرش لاهوتی و «مادر زمین» به کارگردانی مهناز فضلی در سانس 20 الی 22 سالن دو پردیس چارسو به نمایش درمی آید.
همچنین از ساعت 22 تا 23:30 مستندهای «سایه مسیح» به کارگردانی محمود صادق ناظری، «لسان الحکا» به کارگردانی فرید میرخانی و «آقای فروزانفر» به کارگردانی منصور غلامی نیز به نمایش درمی آید.
از دیگر برنامه های دومین روز جشنواره فیلم سلامت برگزاری کارگاه تجربه های شخصی (از ایده تا اجرا) با حضور فریدون جیرانی است. این کارگاه تخصصی از ساعت ۱۵ تا ۱۷ پذیرای علاقه مندان به حوزه سلامت و سینماست.
یک نشست تخصصی با موضوع خشونت خانگی با نگاه ویژه به فیلم سینمایی «ملی و راه های نرفته اش» با حضور تهمینه میلانی نیز از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در سالن شماره ۴ چارسو برگزار می شود.
در سانس سوم سالن شماره ۴ نیز از ساعت ۲۰ به ترتیب آثار دانشجویی «بهار اینجاست»، «یخ سوخته»، «سس»، «وقت قبلی»، «کلاس آبی، و «سفید پررنگ ۲» به نمایش درمی آید. این نمایش ها تا ساعت ۲۲ در این سالن ادامه دارند.
نمایش فیلم «سوفی و دیوانه» به کارگردانی مهدی کرم پور نیز آخرین برنامه نمایش فیلم در سالن ۴ پردیس چارسو در اولین روز جشنواره فیلم سلامت است.
دومین جشنواره فیلم سلامت یکم تا پنجم شهریورماه در پردیس سینمایی چارسو برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار