معاون پرورشی و فرهنگی استان ایلام خبر داد:

کسب یک رتبه برتر و 3 عنوان برگزیده کشوری در جشنواره ی تجارب برتر تربیت

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش ایلام از کسب یک رتبه برتر و 3 عنوان برگزیده کشوری در جشنواره ی تجارب برتر تربیتی توسط معلمان استان خبر داد.

کد مطلب: ۶۵۶۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام، یداله جایدری گفت: جشنواره تجارب برتر تربیتی یکی از مناسب ترین برنامه ها جهت تولید آثار و تدوین تجارب برتر تربیتی، پرورشی و فرهنگی و مستند سازی و دستیابی به اندوخته های تجربی معاونین، مربیان پرورشی، مشاوران تربیتی، تحصیلی و شغلی دانش آموزان و معلمان و مدیران مدارس است که با شناسایی آنان بخشی از اهداف تربیتی و آموزشی در نظام تعلیم و تربیت محقق می گردد.

معاون پرورشی و فرهنگی استان ایلام اظهار نمود: بر همین اساس معلمان و مربیان و مدیران استان ایلام هر ساله از این طرح استقبال زیادی نموده و یافته ها و تجارب برتر خود را در مدارس و نظام تعلیم و تربیت عرضه می نمایند.

جایدری گفت: در این جشنواره که با حضور تمامی استان ها برگزار گردید. زهرا مبارکی از شهرستان ایلام، حائز رتبه برتر کشوری و سعدیه استرون از شهرستان دهلران، پرستو وحیدی از منطقه چوار، سید فتح الله موسوی زاده از منطقه موسیان و ژیلا چمن آرا از شهرستان ایلام توانستند عنوان برگزیده کشوری را از آن خود نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار