فرزانگان طلایه داران تربیت تمام ساحتی در مدارس هستند

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: فرزانگان طلایه داران ترویج تربیت تمام ساحتی در مدارس ما هستید. و ما مطمئنیم با انگیزه‌ای که در این اردوها حضور پیدا می‌کنید این مهم محقق می‌شود.

کد مطلب: ۶۵۶۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی علیرضا کاظمی در افتتاحیه اردو دانش آموزان فرزانه قطب 4 سازمان دانش آموزی کشور گفت: قطعا امام رضا عنایت خاصی به شما داشته اند که در این ایام یعنی در آستانه شهادت میوه دلشان باب الحوائج به اینجا دعوت شدید.
وی گفت: هرجای این اردوگاه را نگاه کنید وقتی شور و نشاط و شادابی را در لحظه لحظه این اردو می‌بینید و شعارهای متنوعی که مبتنی بر هویت دینی، ملی و منطقه‌ای می‌دهند متوجه می‌شویم اینها اثرات یک کار تشکیلاتی است. از نظم و انضباط و احترامی این دانش آموزان می توان پی بر این بود که همه ثمره تشکیلات است.
وی با بیان اینکه خروجی این اردوها و تشکیلات انسان های آماده ی متمدن و با فرهنگی است گفت: این افراد می توانند در یک شهر تحول ایجاد کنند و البته اعتماد والا، اقتدار والا، همفکری، ایثار و تعاون بهترین کلاس تعلیم و تربیت در همین اردوهاست. فرهنگ تعامل، همفکری و همزیستی مسالمت آمیز در همین اردوها شکل می‌گیرد.
کاظمی اظهار کرد: شما بهترین دانش آموزان سازمان دانش آموزی کشور در مجموع این ۶ استان هستید، ما از شما انتظار داریم، بعد از این اردو که به خودسازی، توانمند سازی، دانش افزایی و مهارت افزایی می‌پردازید بر دانش آموزان مدرسه تاثیر گذار باشید. رهبری دانش آموزان را برای ایجاد نظم، انضباط، ایثار و گذشت در فضای مدرسه توسط شما انجام ‌شود.
وی در ادامه گفت: امروز شما طلایه داران ترویج تربیت تمام ساحتی در مدارس ما هستید. این برای ما خیلی مهم است و ما مطمئنیم با انگیزه‌ای که در این اردوها حضور پیدا می‌کنید و با توجه به برنامه های خوبی که تدوین شده است؛ این مهم محقق می‌شود.
مدیرکل آموزش و پروش خراسان رضوی گفت: شما مدیران آینده‌ کشور هستید که در این اردوها مشق مدیریت، تقسیم کار و مسئولیت پذیری می کنید.
کاظمی به شاهراه به توسعه آموزش های تک بعدی در جامعه تعلیم و تربیت گفت: ما دانش آموزانی که تنها توانایی های علمی دارند نمی‌خواهیم. دانش آموزانی باید در کنار علم توانایی و مهارت همزیستی مسالمت آمیز را در یک جامعه اجرا و توسعه و ترویج کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار