دستیار ارزیابی اردوی قطبی ملی اصفهان گفت:

رقابت بین استان های شرکت کننده در اردو نزدیک است

دستیار ارزیابی اردوی قطبی ملی اصفهان گفت:رقابت بین استان های شرکت کننده در اردوی ملی قطب 2 اصفهان را بسیار نزدیک است.

کد مطلب: ۶۵۶۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان ، ادیب نیا دستیار ارزیابی اردوی قطبی-ملی اصفهان فلسفه اصلی سازمان دانش آموزی را بحث تربیت اجتماعی دانست بدین معنا که دانش آموز و مربی با حضور دراین اردو در مسیر امور پرورشی قرارمیگیرند و این مهم را به مدارس انتقال می دهند.
وی درادامه افزود: به حمدالله دراین اردو از اساتید مجربی استفاده شده که بارها در اردوهای کشوری شرکت داشته اند و می توانند به نحو احسن تجربیات و آموزش های خود را انتقال دهند. همچنین مطلوب است که ارتباط بین مربی ومتربی بیش از پیش برقرار شود تا اهداف عالیه اردو در بالاترین سطوح عملیاتی شود. دستیار ارزیابی اردوی ملی-قطبی اصفهان گفت: دراردوگاه شهید بهشتی اصفهان امکانات بسیار بالاست و این امر میتواند بستری برای رشد و بالندگی شرکت کنندگان فراهم کند.
وی درباره سطح شرکت کنندگان این اردو گفت: مربیان پیشتاز قبل از اعزام به این اردو دراستان های خود به طور مجزا یک اردوی آموزشی را گذرانده اند در نتیجه رقابت بین استان های شرکت کننده بسیار نزدیک است. ادیب مهم ترین نکات برای سنجش مربیان پیشتاز را خلاقیت، فعالیت اجتماعی، کار گروهی، دیانت، حضور درکلاس ها و صبحگاه ها دانست و افزود: دراردوی امسال تفسیر سوره حجرات به عنوان یک رویکرد جدید در مباحث ارزیابی اضافه شده است.
ادیب در انتها اظهار داشت: پتانسیل اصلی و عیار واقعی این اردو هنوز مشخص نشده است و طی روزهای آینده شاهد اتفاقات و رویداد های بیشتری در اردوگاه خواهیم بود. او همچنین اظهار امیدواری کرد مانند سال های قبل شاهد بروز خلاقیت شرکت کنندگان در روند اردو باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار