دومین روز از اردوی ملی قطب دو کشور در حال برگزاری است

مدرس صف جمع تشکیلات دانش آموزی گفت: در دومین روز از اردوی ملی قطبی اصفهان، مربیان پیشتاز در کلاس های "معرفتی1"، "هویت"، "مخابرات نوین1" و "امداد و کمک های اولیه1" شرکت کردند.

کد مطلب: ۶۵۶۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر گزاری پانای اصفهان؛ کاظم خلیلی مدرس صف جمع تشکیلات دانش آموزی درباره روند برگزاری دومین روز از اردوی قطبی ملی مربیان پیشتاز در اردوگاه شهیدبهشتی اصفهان اظهار داشت: مربیان فعالیت خود را با اقامه نماز جماعت صبح، تلاوت قرآن و دعا و نیایش آغاز کردند و در ادامه ضمن انجام ورزش صبحگاهی و صرف صبحانه، مورد ارزیابی و بازرسی قرار گرفتند و در مراسم صبحگاه که با حضور گاردپرچم، حاملان قران و رادیو اردو برگزار شد؛ شرکت کردند.
وی در ادامه افزود: اردوی اعتدال و اقتدار در مباحث "معرفتی1" و "هویت" در صبح دومین روز از اردو قطبی ملی و مباحث "مخابرات نوین1" و "امداد و کمک های اولیه1" در عصر امروز برگزار شد.
مدرس صف جمع تشکیلات دانش آموزی ضمن تقدیر از مربیان پیشتاز، اضافه کرد: اعضا فعالیت چشمگیری داشتند و سطح علمی و آمادگی اعضا در سطح بالایی قرار داشت و این مهم نوید بخش افزایش سطح کیفی این دوره از اردوها است.
خلیلی با اشاره به برگزاری اردوهای ملی قطب اصفهان در بخش اردوهای اعتدال و اقتدار، تصریح کرد: استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد در اردوی اعتدال و استان های لرستان، ایلام، کرمانشاه و مرکزی در اردوی اقتدار به رقابت خواهند پراخت.
گفتنی است اردوی قطبی ملی قطب دو کشور در گروه مربیان پیشتاز از 29 مردادماه آغاز شد و تا 3 شهریورماه ادامه خواهد داشت. (کریمی/کاشفی نژاد)

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار