مدرسه کار آفرینی راهی به سوی موفقیت است

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان در جلسه اختتامیه اردوی کار آفرینی گفت: از اینکه زنگ مدرسه تابستانی در استان کرمان نواخته شده است.

کد مطلب: ۶۵۶۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمان،صدیقه مرادی گفت: دوره اول اردوی کار آفرینی با حضور 500 نفر از دانش آموزان شهرستانها و مناطق برگزار شد که مورد رضایت اکثریت دانش آموزان قرار گرفت.

وی افزود : مرحله ی دوم اردوی کارآفرینی با انگیزه و پشتکار مضاعف همکاران آغاز شدو در انتخاب دانش آموزان هیچ اجباری نبوده است.

مرادی ضمن اشاره به سختی جمع آوری دانش آموزان در تابستان گفت : دانش آموزانی که شایستگی حضور در این اردو را داشتند به این اردو دعوت شده اند که باید بدانند کمتر از این فرصتها پیش می آید لذا باید از فرصتهای پیش آمده کمال استفاده را ببرد.

مرادی گفت:ممکن است سالها بگذرد و چنین شرایطی برای استان ما پیش نیاید که از تیم تخصصی و فنی و قوی دانشگاه صنعتی شریف استفاده کرد .

صدیقه مرادی افزود:شاید کمتر برای ما پیش بیایید که از وجود اساتید مجرب استفاده کنیم و این توفیقی است که خداوند شامل حال دانش آموزان استان ما کرده است وباید از دستاوردهای این اردو برای آموزش دیگر دانش آموزان استفاده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار