مراسم افتتاحیه اردوی ملی-قطبی مربیان پیشتاز در اصفهان برگزار شد

مراسم افتتاحیه اردوی ملی - قطبی مربیان پیشتاز سازمان دانش آموزی عصر روز یکشنبه در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان برگزار شد.

کد مطلب: ۶۵۶۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان ، مراسم افتتاحیه اردوی ملی مربیان پیشتاز قطب 2 در اصفهان برگزار شد .

در ابتدای مراسم ، زهیری رئیس سازمان دانش آموزی استان اصفهان به حضار و گروه های مختلف استان های شرکت کننده خوش آمد گفت و در مورد جزئیات اردوی پیش رو سخنرانی کرد. در ادامه مراسم مارش نظامی توسط گروه موزیک سپاه صاحب الزمان اصفهان اجرا شد و میثاق نامه سازمان دانش آموزی توسط مربیان حاضر قرائت شد.
سخنران بعدی اسماعیلی رئیس اردوگاه کشوری شهید بهشتی بود. وی ابراز امیدواری کرد این اردوگاه میزبان شایسته ای برای مهمانان باشد.
پس از آن دهقان معاون سازمان دانش آموزی کشور سخنان خود را ایراد کرد.
وی به تشریح ویژگی های دانش آموز طراز جمهوری اسلامی ایران پرداخت و شهید حججی را الگوی استثنایی در این زمینه برشمرد. دهقان همچنین با اشاره به معضلات ساختاری آموزش و پرورش کشور به سلطه آموزش بر پرورش اشاره کرد که از عواقب آن عدم آماده سازی دانش آموزان کشور برای مهارت های زندگی است.
معاون سازمان دانش آموزی کشور، یکی از مأموریت های سازمان دانش آموزی را تربیت اجتماعی با ابزارهایی مانند اردو های این چنینی و به کمک مربیان سازمان دانش آموزی دانست. وی از وظایف سازمان دانش را تمرین دانش آموزان برای کار گروهی و تشکیلاتی دانست.
در ادامه شیشه فروش، مدیر کل مدیریت بحران استانداری استان اصفهان درمورد همکاری های سازمان متبوع خویش با سازمان دانش آموزی گفت. از جمله این موارد وی به برگزاری مانور های زلزله، شورای ایمنی مدارس و ... اشاره کرد.
در پایان احمدی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در مورد لزوم افزایش بودجه سازمان آموزش و پروش در دولت جدید مطالبی بیان نمودند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار