سرمربي تيم ملي نوجوانان؛

ممكن است در دو وزن تغييرات داشته باشيم

حسن روحانی سرمربي تيم ملي نوجوانان تاكيد كرد: با اينكه رقابت انتخابي امروز برگزار شد و نفرات اول و دوم هر وزن مشخص شدند اما در اوزان منها و به اضافه 70 كيلوگرم ممكن است تغييراتي داشته باشيم.

کد مطلب: ۶۵۶۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، حسن روحاني در گفت و گو با سايت فدراسيون كاراته اظهار داشت: انتخابي امروز خيلي نزديك بود، مسابقات خوب و با كيفيتي را شاهد بوديم و سعي كرديم عدالت در تمام اوزان اجرا شود.
وي افزود: تكليف نفرات اول و دوم هر وزن مشخص شد اما در اوزان منها و به اضافه 70 كيلوگرم با اينكه تكليف نفر اول و دوم مشخص شد، اما كاراته كاهاي اين وزن نتوانستند رضايت كامل كادر فني را جلب كنند و ممكن است يك انتخابي ديگر برگزار كنيم تا نفرات يك بار ديگر مورد آزمایش قرار بگیرند يا در اين دو وزن جابجايي داشته باشيم.

روحاني ادامه داد: البته در ساير اوزان هم با اينكه نفرات اصلي مشخص شده اند اما چنانچه در طول مدت اردوها، كاراته كايي عملكرد ضعيفي از خود نشان بدهد ممكن است تغييراتي بين نفر اول و دوم ايجاد كنيم.
وي با تاكيد بر اينكه كاراته كاهاي نوجوان 8 مرحله اردوي آماده سازي تا رقابتهاي جهاني اسپانيا پشت سر خواهند گذاشت، گفت: مرحله اول اردو از صبح سه شنبه(31 مرداد ماه) در ساري مازندران تا 5 شهريور ماه برگزار مي شود و بلافاصله مرحله دوم از روز ششم شهريورماه در تهران پيگري خواهد شد.
روحاني ضمن تشكر از مسئولين فدراسيون، گفت: اميدوارم همانگونه كه فدراسيون در رقابتهاي آسيايي از تيم ملي حمايت كرد، در رقابتهاي جهاني اسپانيا هم به حمايتهايش ادامه دهد تا موفقيت هايمان را در اين مسابقات هم تكرار كنيم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار