مهلت ارسال آثار به «جشنواره‌ فیلم رشد» تا 15 شهریور 96 تمدید شد

مهلت ارسال آثار به چهل و هفتمین جشنواره‌ «فیلم رشد» که ابتدا تا 30 مردادماه تعیین شده بود، تا 15 شهریورماه 96 تمدید شد.

کد مطلب: ۶۵۶۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان گلستان، جشنواره‌های فیلم رشد با محوریت اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل،‌ آموزه‌های دینی، فرهنگ و تمدن،‌ سبک زندگی و حقوق شهروندی، تعلیم و تربیت، توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، مشارکت اجتماعی و فرهنگی، حفظ سرمایه‌های ملی،‌ علم و زندگی و بخش ویژه برگزار می‌شود.

پیش از این مهلت دریافت آثار به بخش‌های مختلف جشنواره رشد تا 30 مردادماه تعیین شده بود و تکمیل فرم فراخوان الکترونیکی این جشنواره از طریق پایگاه اینترنتی http://festival.roshd.ir امکان‌پذیر است. چهل و هفتمین دوره این جشنواره از سوم تا دهم آذرماه 96 برگزار می‌شود.

ابراهیمی مدیر اجرایی چهل و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره، اظهار داشت: برای تسهیل در ارسال آثار هنری علاقه مندان به شرکت در جشنواره فیلم رشد، مهلت دریافت آثار ارسالی تا پانزدهم شهریور ماه 96 تمدید شده است.

وی افزود: هیأت داوران در هر بخش به فیلم‌های برگزیده اول تا سوم جوایزی اهدا خواهد کرد و جوایز ویژه سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها، نهادهای بین‌المللی، مؤسسات و بنیاد دولتی و غیردولتی نیز جداگانه به فیلم‌های برگزیده اهدا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار