شانزدهمین نشست کتابخوانی مددجویان ندامتگاه کاشان برگزار شد

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از برگزاری شانزدهمین نشست کتابخوانی مددجویان ندامتگاه این شهر و تقدیر از ده کتابخوان برتر خبر داد.

کد مطلب: ۶۵۶۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا در کاشان، مصطفی جوادی مقدم اظهار کرد: این برنامه در راستای اجرای تفاهم نامه همکاری با اداره زندان کاشان برگزار شد

به گفته وی، در این برنامه یکی از مددجویان به معرفی کتاب " من زنده ام " نوشته «معصومه آباد» پرداخت که موضوع آن مربوط به سال‌های جنگ و دوران اسارت چهار زن ایرانی در زندان رژیم بعث عراق است .

وی افزود: همچنین کتاب «پایی که جا ماند»، یادداشت های روزانه سید ناصر حسینی پور از زندان های مخفی عراق، دومین کتابی بود که به حاضرین معرفی شد .

وی در آغاز این برنامه گفت: کتاب و مطالعه ، باعث می شود که روح انسان، به افقهایی بالاتر پرواز کند و بزرگان ، هنرمندان و .... با نوشتن کتاب بخشی از دانش و تجربه خود را در اختیار ما قرار داده اند و برماست که از این ظرفیت استفاده کنیم.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، ضمن بر شمردن اهمیت مطالعه از مددجویان خواست از زمان و فضایی که به جبر روزگار برای آنها پیش آمده است با مطالعه و مهارت آموزی، بیشترین استفاده را در جهت خودسازی داشته باشند.

جوادی مقدم افزود: در کتابخانه زندان کاشان نزدیک به ده هزار جلد کتاب موجود است که ثبت کتاب در این کتابخانه در سال گذشته رشدی ١٠ درصدی داشته است.

شانزدهمین نشست کتابخوانی مددجویان به همت کانون فرهنگی هنری بشارت ندامتگاه کاشان، اداره زندان کاشان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای تفاهم نامه های امضا شده برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار