پس از رای اعتماد مجلس؛

پیام تبریک مدیرکل و جامعه فرهنگیان استان سمنان به وزیر آموزش و پرورش

محمدرضا جهان مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان، پس از رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به سیدمحمدبطحایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، پیام تبریکی صادر نمود.

کد مطلب: ۶۵۶۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، محمدرضا جهان، پس از رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به سیدمحمدبطحایی، پیام تبریکی صادر نمود.

در این پیام آمده است:

باسمه تعالی

ذلِکَ فَضْلُ اللَّهِ یُؤْتِیهِ مَنْ یَشاءُ وَ اللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِیمِ

این نعمت خداست که به هر که خواهد ارزانیش دارد و خدا را بخشایشی بزرگ است.

جناب آقای دکتر سید محمد بطحایی

وزیر محترم و فرهیخته وزارت آموزش و پرورش

با سلام و تقدیم احترام و عرض ارادت:

حسن انتخاب ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر حسن روحانی و رای اعتماد کم نظیر قاطبه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به حضرتعالی برای تصدی دستگاه عظیم تعلیم و تربیت کشور، سبب خشنودی و مایه افتخار فرهنگیان استان گردید که شایسته تقدیر از نمایندگان فهیم ملت و تبریک صمیمانه به حضرتعالی است.

مطمئنا حضور ارزشمند جنابعالی که بحمدلله در طول دوران خدمات صادقانه خود، کارآمدی، لیاقت و شایستگی، مدیریت، توانمندی، تدبیر و درایت خود را به اثبات رساندید، بی شک هم اکنون در کلیدی ترین مجموعه فرهنگ ساز کشور، نویدبخش تحرک بیش از پیش، ارتقای روزافزون و آینده ای روشن و پرامید و مایه دلگرمی فرهنگیان ارزشمند سراسر کشور در عرصه خطیر و حساس تعلیم و تربیت کشور خواهد بود.

از درگاه ایزد منان مزید توفیقات حضرتعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت تدبیر و امید و تحقق اهداف عالیه نظام آموزش و پرورش کشور با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

با آرزوی توفیق

محمدرضا جهان

مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار